המלצות על תוכנות מוניטור

חקרנו ובדקנו את 14 תוכנות הניטור הטובות ביותר לעובדים שיעזרו לך לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבור העסק שלך. כמו כן, הצגנו כמה מהאתרים הטובים לניטור תוכנות, ואילו פירטנו גם כמה שכדאי לשקול אם יש לך צרכים אחרים. ללא קשר לצרכי ניטור הרשת שלך, תוכל להשתמש בהמלצות במדריך זה כדי למצוא את הכלים והתוכנות הטובים ביותר עבור הארגון שלך. מדריך זה נותן לך תובנה ברשת – מעקב אחר נוף התוכנה כדי שנוכל להבין טוב יותר אילו החלטות מתאימות לך ולעסק שלך. על ידי למידה נוספת על הסוגים השונים של תוכנות צג רשת ועל הביקורות הקצרות שהצגנו עבור כל אחת מהן, אוכל לבחור בתוכנה יעילה, מועילה ומתאימה לארגוני ושלכם.
עבור עוד מידע אודות המלצות על מנשה בטיטו באפשרותך לבדוק ב- menashe.org.il

אם יש לך שאלות

בעיות או הצעות לגבי כל אחד מהכלים המוצגים כאן, אנא יידע אותנו בתגובות למטה. אם אתם מחפשים כלי לניטור ביצועי היישומים, תוכלו לקרוא עוד על כך כאן. מומחה אחד הוא Manager Cable Compare, שאומר: "Checkmk הוא הכלי הטוב ביותר לניטור תוכנה וזו תוכנה טובה לניטור רשת. אנו מקווים שזה עזר לך למצוא את הרשת המתאימה – מעקב אחר המלצות התוכנה עבור הארגון שלך. — – אם אתה מעוניין בכלי ניטור רשת שהופך את ה- Mac שלך לבליעה מבלי להזדקק לידע טכני רב, Little Snitch הוא בדיוק הדבר בשבילך. הוא פותח על ידי מפתח גרמני והוא אחד מכלי ניטור הרשת הטובים ביותר שקיימים עבור Mac. – —- זהו כלי מקצה לקצה לניטור ביצועים והוא יכול לשמש למגוון רחב של משימות, כגון ניטור עובדים. יש לו יכולות ניטור עובדים, כך שגם אם אינך יכול לצלם צילומי מסך או הקלטות, עקוב אחר הקשות העובדים שלך ופקח באופן קבוע מה עובד ומה לא, זה עדיין יכול להיחשב ככלי חשוב לפיקוח על העובדים.

לפני שנכנס לניטור

אנו בוחנים מעקב אחר תשתית ה- IT שלך ונותנים סקירה קצרה על מה כולל ניטור תשתית ומדוע הוא נחוץ. ברגע שיש לך הבנה טובה יותר של זה וכמה שיטות עבודה מומלצות להגברת האפקטיביות שלה, אתה יכול להסתכל על כמה מהכלים הטובים ביותר שיש לפקח על תשתיות IT.

ראשית

עלינו לבדוק כמה מתוכנות הניטור של Windows Server בחינם ובתשלום, שרובן מציעות גרסאות ניסיון בחינם. צג הרשת של Spiceworks הוא אחד מכמה כלי רשת שמציעה Spieworks, אך אין הכל – ב – פתרון אחד המכסה את כולם. זהו פתרון הניטור המושלם עבור אתרים ושרתים, במיוחד אם אתה צריך להחליף שרתי שמות.

Hubstaff, Workpuls ו- VeriClock, למשל, הם כלי ניטור טהור בזמן המשחק המציעים יכולות ניטור עמוקות לעובדים. מבט מהיר על כמה מתוכנות הניטור האחרות לניטור ניהול נתונים עשוי לתת לך רעיון לכלי הניטור שלך.

אם אתה ארגון גדול או מנהל מערכת העוסק בתנועה רבה

יתכן שתוכל לקנות מוצר כמו RiverBed או SteelCentral שמתאים ומשלב את Wireshark. עבור אלה שמעדיפים לנהל את תוכנת הניטור שלהם באמצעות תוכנת שורת פקודה, פונקציונליות זו היא מתנה אמיתית. אם אתה נהנה מכלי ניטור שורת פקודה עם היקף ופונקציונליות רבים יותר, אך אינך זקוק לכך, SolarWinds Server Application Monitor הוא הבחירה הטובה ביותר.

הוא מצויד בממשק אינטרנט מעודכן עם פונקציות ניטור מצוינות המאפשרות להמחיש דיאגרמות כאלה. תוכנת הניטור ללא סוכנים עוקבת אחר דוחות היסטוריים זמינים ומאחסנת אותם במסד נתונים נגיש בקלות.

תכונה זו מאפשרת למשתמשים להתאים בין תוכנת ניטור עובדים לבין כלי ניהול ומעקב מובילים לשיפור יכולת העבודה הכוללת שלהם

בצע את המתודולוגיה שתוארה לעיל כדי לעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולמצוא את התוכנות הטובות ביותר לניטור העובדים שלך לעסק שלך.

לכל כלי בשורה זו מטרתו

ותוכלו לבחור את השילוב הגיוני יותר לאסטרטגיית הניטור שלכם. אתה יכול להשתמש ב- RUM לבד או להשתלב בכלי ניטור אחרים כגון כלי מעקב לעובדים או להשתמש בו לבד. התוכנה שנבדקה בסיכום שלנו נעה בין מכשיר לזמן ונוכחות שמוסיף פלטפורמת ניטור עמוקה למעקב אחר פעילות העובדים לכלי ניהול עובדים מן המניין. בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול להשתמש בפתרון הרום לבד, בשילוב עם כלי מעקב אחר או עם שילוב של האמור לעיל. באופן אישי, אני משתמש ב- SAMWind של SolarWinds כדי לפקח על חומרת שרתים ויישומים, אך אני משתמש גם ב- NPM שלה כדי לפקח על שרתים, חומרה ויישומים. ל- Whatsup Gold מגוון רחב של תכונות, מה שהופך אותה לבחירה טובה לניטור כל הנתונים ברשת שלך. אני משתמש בו לניטור רשתות וסוגים אחרים של ניטור, כגון ניטור שרתים ומאגרי מידע.

למידע מורחב אודות המלצות על תוכנות מוניטור ניתן לגלוש לאתר fillva.com