איך לתמחר אתר אינטרנט ללקוח?

צור אתר אינטרנט מודרני ומקצועי שבכל דרך מוביל ומוביל את העסק שלך בכל דרך שהיא קשה יותר ולוקח יותר זמן מכפי שרוב האנשים מבינים. אתה יכול להשקיע 2-4 שעות במחקר ועריכה של האתר שלך, בעוד שמעצב אתרים מנוסה או מפתח יהיה מוכן תוך 5-10 דקות. עבור סוכנויות שיווק דיגיטלי, פרויקטים של אתרים הם רע הכרחי בכדי להשיג את שיעורי ההמרה הטובים ביותר מקמפיינים בתשלום עבור לקוחותיהם.

אם אתה נתקל ברשימת Inc

5000 של החברות הצומחות ביותר בארה"ב, תגלה שרוב הסוכנויות ברשימה מתמקדות בשיווק דיגיטלי ומדברות מעט מאוד על פרויקטים של אתרים. פרויקטים של אתרים אינם רווחיים ומייצגים רק חלק קטן מאוד מעסקי סוכנויות השיווק הדיגיטלי. הסיבה שאני מזלזל בפרויקטים של אתרים היא למשוך לקוחות חדשים, להכניס רגל לדלת ולהציע שירותים אחרים.

חברות יכולות לצפות להוציא בין $ 2000 ל -15,000 $ על נושא לעיצוב אתר האינטרנט שלהן

עיצוב אתרים מתמקד לא רק במראה האתר שלך, אלא גם בידידות המשתמשים באתר. כתוצאה מכך, עיצוב אתרים הוא אחד מגורמי העלות היקרים והמשפיעים ביותר על אתרים ומשפיע ישירות על ביצועי האתר שלך.

אם החברה שלך עוקפת עיצוב רספונסיבי, זה יכול להשפיע משמעותית על ביצועי האתרים שלך ולשלול את ההשקעה שלך בעיצוב אתרים. ממספר הדפים באתר ועד הזמן שלוקח לתכנת אתר, המחיר נלקח בחשבון על ידי הלקוחות שלך בעת החיוב.

זה יכול להיות קשה לבעלי עסקים לקבל הצעות מחיר מדויקות בעת יצירת אתרים מכיוון שמעטות החברות שמפרסמות את המחירים שלהם באופן מקוון

חברות עיצוב ופיתוח אתרים מעוניינות לעבוד אחד על אחד עם לקוחות פוטנציאליים כדי להראות את ערכן ולבנות מערכות יחסים, אך הן יכולות להיות יקרות. אמנם ישנן גישות שונות לציון פרויקטים של אתרים, אך חלקן נפוצות יותר מאחרות.

מעצב אתרים עצמאי צריך לשאוף לגבות תעריף לפי שעה לפי עלות מחיה ועלויות עסקיות. טווח המחירים תלוי בכמה ניסיון יש למעצב האינטרנט ובאילו צרכים ספציפיים יש ללקוח לאתר.

אם אתם מחפשים מעצב אתרים לאתר עסקי

זה יכול לעלות בין 5,000 ל -10,000 דולר, אך המחיר הממוצע להקמה, עיצוב, יצירה ויצירה של תוכן מקורי לאתר בסיסי מתחיל ב -6,760 דולר. מחיר זה כולל אחזקה והדרכה של אתרים ללקוח. זה עשוי לעלות יותר עבור אתר מותאם אישית, אבל קל להבין כמה אתה רוצה להוציא.

פירוש הדבר כי אתר מידע מקצועי ומקצועי של 15 עמודים

עם התאמות אישיות סטנדרטיות, יעלה פחות מאתר של 50 עמודים בהתאמה אישית עם כל הסלסולים. בדולרים אמיתיים עלות בניית אתר לעסק קטן יכולה לנוע בין פחות מ -1,000 דולר ליותר מ -10,000 דולר. הגיוני שבמסחר אלקטרוני העלויות בפיתוח אתרים משתנות מאוד.

המחירים לפיתוח אתרי מסחר אלקטרוני יכולים לנוע בין $ 10,000 ל- 500,000 $ ומעלה

לדוגמה, אם אתה רוצה מכירות של 50,000 $ בשנה, אתה יכול למצוא אתר מסחר אלקטרוני בטווח של 5,000 $. אם אתה מצפה למיליוני מכירות מרבים מהלקוחות הפוטנציאליים שלנו, העלות של אתר המסחר האלקטרוני שלך תהיה גבוהה יותר ככל שיש צורך בתכונות ופונקציונליות רבות יותר כדי להשיג יתרון בשוק.

מצאנו שהשיעור הנוכחי לבניית אתר מקצועי מודרני לעסקים קטנים בשנת 2021 יכול לנוע בין 4,000 ל 10,000 דולר או עד 20,000 דולר

תלוי במספר העמודים באתר ובכמות ההתאמות. נדרש. אם אתה מאמץ עיצוב אתר שאתה מצפה שייקח 20 שעות, אתה יכול להציע ללקוח עמלה של 1,000 $ ותשלום לפי שעה עד 50 $ לשעה.

העסקת פרילנסר יכולה להיות שימושית אם אין לכם עסקה פנימית באתר שלכם ואינכם רוצים להשקיע את זמנכם

עבור אתר עסקי קטן שלוקח לו פיתוח של 50-100 שעות, ניתן לעגל את הסכום עד ל -3,000 עד 5,000 דולר. נתון זה לוקח בחשבון עלויות אחרות כגון ערכות נושא לאתרים, תבניות תבניות, תכניות אירוח מנוי, שמות דומיינים ותוספי פרימיום.

אתר ארגוני בינוני (אתר מסחרי עם יותר מ 75 עמודים)

הוא מערכת לניהול תוכן (CMS) המאפשרת למפתחים להגדיר עיצוב פרטני, פריסה, תמונות ופונקציונליות ייחודית. אתר עסקי גדול הוא אתר בפורמט גדול עם כמה מאות עמודים של עיצובים מותאמים אישית, פריסות, תמונות ומערכות ניהול תוכן עם פונקציונליות ייחודית ותכונות משלימות כמו פיתוח מותאם אישית, שילוב בלוגים ויצירת מולטימדיה. אתר מסחר אלקטרוני הוא האתר בו הלקוחות גולשים ורוכשים מוצרים, עם שילוב פורטלי תשלום, תמונות נחוצות, כתיבת העתקות, בדיקות CMS ובטא.

אם אינך בטוח מה לגבות

מדריך זה יכול לעזור לך למצוא את המחיר הנכון עבור עיצוב אתרים בשנת 2019 לחיוב לקוחות. מדריך זה מנתח ומסביר שלוש דרכים בהן ניתן לחייב לקוחות עבור פרויקטים של פיתוח אתרים. תוכלו לפתח חבילות עיצוב אתרים בכל הרמות המאפשרות לגבות עמלות אחידות שונות בהתאם לסוג האתר.

אם אתה הבעלים של עסק משלך, ייתכן שאתה תוהה אם זה רעיון טוב להציג את המחירים שלך באתר שלך. להלן שלוש מהסיבות השכיחות ביותר לכך שבעלי עסקים לא מפרסמים את המחירים באתר שלהם ומה עליהם לחשוב עליהם.
למידע נוסף על קישור לדוגמה יש לגלוש לאתר google.com

למעשה, פרסום המחירים באתר שלך יכול לעזור לך למשוך לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. גם אם לא תכניס אותם לאתר, זה יכול להיות מועיל להסביר לאנשים מדוע אתה לא כולל אותם ולהסביר את השלבים הבאים בתהליך.

כאשר יעצתי לחברה מלאת לקוחות פוטנציאליים מפונים ועמיתים מהימנים, מחיר באתר שלי מרמז שהם יכירו בכך, אך הם לא. בכל פעם שכרשתי את זה הם קבעו את המחירים שלהם.

זה יכול לקרות שלקוחות מחליטים לבחור את הצימוקים הכלולים באתר האינטרנט שלהם. ההפרעות הבלתי נמנעות מתרחשות כשאתה צריך להפסיק את העבודה כדי להשיב ללקוח שרוצה לדעת את תאריך החיוב המלא שלו.

למידע נוסף בתחום של בניית אתרים כדאי לבדוק כאן: topeak.co.il