איך לנקות מקססה

כל העניין מעוגל על ידי עיבוד אלקטרוני של גרסת הרדיו האינסטרומנטלית של קים בוראן. בדרך חזרה לרוסיה ספורטלוטו הפשיט את השיר לקצב בית. הגרסה המורחבת שלנו של סימנים נסתרים מביאה גוונים של אנולה גיי שמתמקדים בהנעת פעימות וצלילים מרובדים.

ריח של מקצבים נשיקת אלקטרו וריפים סינתטיים עתידניים מעודדים אותנו

ואילו אנו נתמכים על ידי פעימות פריצה מתנדנדות וריפי מקלדת מהירים שנתפסו במחזורי רדיו ראשיים, ואילו טום-טום בגודל האיצטדיון ממלא את הסטריאו השרוע שדה. המוניטין של קאריון ממשיך לרוץ בתמהיל כשפסנתרים שמימיים מהדהדים בספקטרום. אקורדים רוקדים, ריקודי מרימבה וירטואליים, מחבתות פלדה סינטטיות מתנפחים, והספקטרום מתנפח בסינתזת אור לבן המציפה את המוח שכן כל העניין הוא חריץ מאסיבי.
למידע מורחב בנושא של איך לנקות מקססה באפשרותך לגלוש לאתר bangim.co.il

מקס ואסה הולכים לראנורה מריחואנה

כדי לראות איך ארבעה נגד ארבעה מתחילים עם ריח של אנרגיית דיסקו-ריקוד מדבקת כשכלי הקשה בידיים זורם. מיראז 'לוקח אותנו למסע בשדה בלארי, בעוד שכבות הגיטרה של אסה מרחפות זו מעל זו בהרמוניה סימפונית. דליפת גיטרה סופגת את אור השמש כשהיא זורמת לתנופה מפוקפקת, לפני שהיא מתפוצצת לחריץ בלוק-רוק עם שייקים וכובעים פעמיים, ומניעה את מצב הרוח למאניה של מסיבות ריקודים כשמוליכות בצבע אלמוגים שואגות דרך כוכבים, אוקיינוסים ו ענני FX.

הרצועות באלבום הזה שאני כל הזמן חוזר אליו הן חריצי הבית האיטיים שעשתה פייז אקשן מחדש לסדר היום הפרטי

שחר. אני אוהב את התפוקה שלה ופאזה יודעת למסמר שיא איכות. מכיוון שאני גר בטורונטו, אונטריו, קנדה, יש לי עניין מפוקפק במוזיקת ריקודים מטורפת שמזניקה את הסטים וההפקות המפוקפקות שלי.

האלבום נפתח בפסנתר הרך ובמנגינה המטושטשת של "Gold Hush

Part Two" של מקס אסה. מעצב תפאורה מושלם, הוא מעלה תמונות של חופים נטושים וקוקטיילים ליד הים. במקום לתת לנו קאבר יפהפה ונשקף לשמש לקלאסיקה הירוקה-עד של ג'ורג 'מקריי "Rock Your Baby", איכות השיר לא ממש עובדת.

המהדורה החדשה מסמנת התפתחות ברורה בקריירה של האמן הייחודי הזה

הצמד אימץ את פורמט האלבום ויצר שטיח הדוק של צלילים רגשניים וריקודים החושפים פרטים נוספים ועומק עם כל האזנה חדשה. דיבוב ה- U- סאונד של לוס טוונגוארוס "" Entre dos aguas "מנצל את מרבית הגיטרה הספרדית המדהימה בפעולה, תוך שהוא מעלה את סדר היום הפרטי של" Dawn "ואת" צ'נגווינולה "שמחמם את הלב, הרגוע והאלוהי של מקס מאנטי, שמזכיר את הרמיקס של אנדרו ווטרל לקלאסיקה השיקית של שנות ה -90.

גיטרות תלויות

מהדהדות, תופים חיים מהודקים ואפקטים פסיכדלים הם סדר היום. ברנן גרין חושב שהדוב המשפחתי הוא מגדל, ובחרנו בזה מספר מוביל גיטרה מאת Optimus, שהועבר על ידי לא אחר מאשר פיטר הרברט ומאט אנתוני, כאילו מדובר במוזיקה אלקטרונית טהורה. עם מהדורות כמו Born To Funk, Hairy Claws, Tiny Sticks ו- Brontosaurus Recs שגרמו לתחושה בתא הדי ג'יי ו על רחבת הריקודים, המהדורה הזו אינה יוצאת דופן.

לאחר עשור של תקליטנים יחדיו, הקימו שני החברים את זאב הערבות בשנת 2004 כדי להפיק מוסיקה ביחד. ההקלטה נעשתה במטרה צנועה להנגיש את ההפקה שלהם הציבור.

יחד עם Enes עבור ה- Journey EP ו- Backwoods Remix בשנת 2010

זה נראה כמו תוספת מושלמת לתקליטור של 5 שנים. פחות שמש, פחות יאכטות ומיליונרים, יותר שעות דמדומים במועדוני מרתף עם מקצבים מהקצב והאתיקה של רחבת הריקודים. רשת קשרים בין רוח המפלגה לבין נשמתה של בריטניה, עם אגדות כמו בייסיק צפון ועמיתיהם כמו דעותיהם אצל סוארים כמו Fly South.

בהשראת קסם ומטופחת מתשוקה מונעת אהבה

ג'מה איוונה מירנדה היא מעצבת יצירתית, מספרת סיפורים מוזרה ואובססיבית של דיסני. שמו של מקס אסה הוא יאן קן פו, שמקורו בבריטניה ומתגורר כיום ביפן, ופרויקט צדדי זה הוא תוספת מבורכת למוזיקה ולצליל של הלהקה. שיר הפתיחה, "המחיר שאתה משלם עבור אהבה", הוא אזהרה מפני הסכנות שבענייני אהבה נטולי דאגות.

הצב את פתרונות הריק, המסנן והניקוי בקבוצה. קח מטלית נקייה ומעט מים וקרצף כל פינה בקבוצה. הוסיפו כדור של סלסלת קפיזה ריקה (אני לא משתמש בכלי קטן, אבל עובד טוב), מעט מים חמים ושילב עם מברשת.

כדי לשחרר את הצבע, יש להשרות את מכסה הזרבובית, מכסה ראש הזרבובית, זרבובית הדחיסה וכובע הזרבובית במנקה Medea Airbrush לא יותר מ -10 דקות. החלק מכחול או כוס צבע נקייה למעבר הצבע בחלק הקדמי של מכחול האוויר (1). החלק את מנקה הצינורות לבקבוק המברשת הנקי במפרק, שהוא יותר עמוק מהחזית (2).

לעולם אל תאחסנו את התרסיס או חומר הניקוי בכוס

טבלו מברשת קטנה או מנקה צינורות בכוס קטנה של חומר ניקוי מברשת אוויר ממיסה או ממס. השתמש במברשת הניקוי הטבולה במנקה או בממיס כדי לקרצף את מכסה המחט של הזרבובית, את מכסה הראש של הזרבובית ואת מכסה הזרבובית כאשר אתה מוכנס לזרבובית הדחיסה.

ב- Urnex אתה יכול לקנות Cafiza, Rinza ועוד מגוון מוצרי ניקוי. Urnex מנהלת גם את בית הקפה של Urnex, לכן מומלץ להתקשר מראש. לאחר שנוצרו חלבוני חלב ושמנים אחרים, הוסיפו כמות קטנה של קפיזה למים חמים ומרחו עם מגבת או ספוג.