למה שווה לטוס לאי מלטה?

כדי לעזור לך לתכנן את שהייתך, ריכזתי עבורכם מסלול מפורט כיצד לבקר במלטה ולראות את כל מראות האי למשך 4-5 ימים. אף על פי שלא היה מושלם, רשמתי את הדברים שתיירו אותי הכי הרבה ומקווה שהמידע הזה יעזור לך להחליט אם מלטה היא היעד הבא שלך לים התיכון. אל תהססו להשתמש במסלול המלטה שלי, במדריך הלינה ובטיפים לטיולים במלטה במהלך שהותכם במלטה כדי לתכנן את הטיול שלכם לאי מלטה.

בעוד שרוב האנשים חושבים שמלטה

היא יעד חופשה טוב לחופיה, למקדשים העתיקים ולערים ההיסטוריות, תופתעו כמה אטרקציות קיימות באיים. בנוסף לתת לך כמה מהמקומות הטובים ביותר לבקר כל יום, נתתי לך כמה מהטיפים הטובים ביותר ורשמתי כמה מקומות טובים לשהות במלטה, בהתאם לתקציב שלך. אינך צריך לנסוע למלטה במשך 4-5 ימים, אלא לבלות יום אחד לפחות בוולטה, בירת מלטה.

מחופים סלעיים ועד לחקר הבירה המפורסמת ואלטה

מלטה היא מדינה מרתקת עם סגנון נסיעה נהדר. אריק ואני ביקרנו במלטה בטיול לחקר הארץ כולה ואנחנו אוהבים לדבר על האי וכתבנו כמה מאמרי טיול במלטה. מלבד זאת, יש כמה דברים שכדאי לדעת על מלטה לפני שאתה עוזב לבקר ולדעת שהם יהפכו את המסע שלך לחלק ככל האפשר.

כשנסעתי למלטה ללמוד בשנים 2008-2009, לא ידעתי שום דבר על האי. זלזלתי במלטה, והנה 6 סיבות שבגללן אתה לא צריך לעשות את אותה טעות כשאתה מבקר במלטה.

החלטתי לבקר במלטה כי רציתי להירגע ולשכב על חוף חם והטיסות היו זולות. בבריטניה מלטה מצטיירת לעיתים קרובות כיעד נופש עבור נופשים בחבילות כדי להימנע מעלויות.

אבל אל תטעו מהסטריאוטיפ, מלטה היא יותר מסתם בארים ומתחמי מלונות, ויש סיורי אוטובוסים מאורגנים בכל רחבי האי. האי מחובר בשירותי מעבורות תכופים וחברות רבות מציעות סיורים מאורגנים מהמלון שלך.

הדרך הטובה ביותר לראות את מלטה ולהימנע מהסעה ארוכה משדה התעופה (אני ממליץ לישון באיים הראשיים)

היא לצאת לטיול יום לאי גוזו או לאי קומינו. בקרו בקומינו, האי הקטן ביותר במלטה, ביום הרביעי לטיולכם במלטה. היא זעירה אך עוצרת נשימה, עם חול לבן, מים צלולים ולגונה כחולה, בעוד שלגוזו יש אווירה נינוחה יותר בהשוואה למלטה.

אם אתם תוהים היכן נמצאים אתרי הנופש הטובים ביותר במלטה

החופים המפורסמים ביותר הם גא'אן, טופיהא, מפרץ ריביירה ומפרץ גניאנה, שם תמצאו בריכות טבעיות כמו בריכת סנט פיטרס וגר לאפסי, ודון לא לשכוח את הלגונה המפורסמת של מלטה. ביקרנו במלטה באפריל, אך הקסם של מלטה מעניק את עצמו כיעד קיץ בו תוכלו ליהנות מהפעילויות בים.

מלטה היא אי (על כך בהמשך) בארכיפלג במרכז הים התיכון. ברחבי האי יש מונומנטים מגליטיים המצביעים על כך שבעבר התגוררו באי תרבויות קדומות. מלטה הקסומה והמים היפים היו שיאי ימינו, אך גוזו הוא אחד האיים הגדולים יותר.

מזג האוויר במלטה הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שמיליוני תיירים מבקרים באי מלטזי, ומסיבה טובה. לא קל להשתעמם במלטה כי יש כל כך הרבה דברים לראות ולעשות. מזג האוויר במלטה תמיד טוב, ולכן מלטה היא המקום להיות בו אם אתה רוצה שמש.

אני בא ממדינה בגוש היורו ואני חייב לומר שלמלטה יש אחד הערכים הטובים ביותר (אם לא הטובים ביותר)

אם בשילוב עם מזג האוויר החם, הנופים המדהימים, הערים ההיסטוריות והחופים המדהימים, מלטה היא אחד היעדים הטובים ביותר באירופה בכסף.
על מנת לראות עוד מידע בנושא של למה שווה לטוס לאי מלטה? ולטוס לאי מלטה נא לבדוק כאן: malta.co.il

אם אתה מעוניין לקבל תשלום עבור לינה במלון או צלילה מול החוף

מלטה תשלם לך, מדינת אי עוצרת נשימה בים התיכון. שנפתח לציבור ב -1 ביוני, Travel Incentive של מלטה מציע שוברי מלונות וצלילה. הממשלה מקווה שהיא תמשוך 35,000 תיירים ותכניס חזרה חזקה לתיירות.

הארכיפלג הים-תיכוני הקטנטן של מלטה (כחמישה קילומטרים מדרום לסיציליה)

הוא נסיגה מבוקשת עבור אזרחי ארה"ב וגולים כאוהבים תושבים דוברי אנגלית, מי אקוומרינה צלולים וערים היסטוריות מרשימות. במהלך חודשי מזג האוויר החמים ישנן הזדמנויות רבות לשחייה, שנורקלינג, שייט, קיאקים ושיטוטים במימי הים התיכון עוצרי הנשימה. למרות גודלה הקטן, מלטה היא יעד מבוקש מאוד לנסיעות ולפנסיות.

חובבי היסטוריה על האי ימצאו אושר מכיוון שלמלטה יש ריכוז גדול יותר של אתרים היסטוריים מכל מדינה אחרת בעולם

אתה יכול לבלות שעות בחקר מקדשי האבן המגליטיים של האי גוזו (האי השני בגודלו בשרשרת), לחקור לבנים מימי הביניים של ואלטה והמדינה המרהיבה של המאה ה -16 ולהתבונן במאות כנסיות בארוק בכמה איים. ביום השלישי תוכלו לחקור את האי גוזו, האחות הקטנה הכפרית של מלטה.

כדי להגיע למליחה, עבור לנקודת ההתחלה של מעבורת סירקוואווה (10 דקות ברכב). בדרך לאי גוזו אינך צריך לשלם, אתה יכול לשלם הלוך חזור (20 אירו לרכב או לשני אנשים).

בעוד שרוב חברות התעופה האירופאיות מפעילות טיסות עונתיות

לא הרבה חברות תעופה טסות למלטה בכל ימות השנה. יש אתר רשמי לתחבורה במלטה, והוא מציע מגוון רחב של מעברים המראים לכם את המסלולים ולוחות הזמנים. המעבורת מפוצאלו למלטה נמצאת במרחק של 100 דקות נסיעה, אך היא לא שונה כל כך ממה שרבים רואים בה טיול יום לאזור.

אין חיבור מעבורת לגוזו – מלטה וגוזו הם שני איים נפרדים ועליך לקחת מעבורת לאי כדי לבקר אותם. כתבנו מדריך מפורט כיצד לקחת את המעבורת מגוזו למלטה, אותו תוכלו לבדוק אם יש לכם שאלות.