איך לבחור פורץ דלתות מומלץ

למרות שדלת חזקה ועמידה בפני פריצות היא הכרחית לביטחון משפחתך, רוב הירושלמים מופתעים לדעת ש -30% מהפורצים נכנסים לביתו של הקורבן דרך דלת הכניסה.

כדי לא להיות חלק מ -30% הפורצים האלה, עליכם לנקוט באמצעים כדי להגן על ביתכם מפני פגיעות בדלת. אבטחת דלת הכניסה שלכם היא אחד הצעדים החשובים ביותר שתוכלו לנקוט בכדי להפוך את ביתכם בפני פריצה. אמנם נהדר ששירותי המנעולנים עוקבים אחר הבית שלך, אבל זה יכול להיות יקר.

על פי הסטטיסטיקה, רוב הפולשים נכנסים לבית דרך דלת הכניסה (מקור). על ידי חיזוק דלת הכניסה שלך תוכל להפחית את הסיכון לפריצה מוצלחת.

נעילת בריח עמידה מסייעת גם במניעת כניסה מאולצת

כמו בעיטה פנימית, שהיא הדרך הנפוצה ביותר לעבור דרך דלת כניסה. מנעולי נעילה הנראים מבחוץ מחסנים את הדלת כנגד ניסיון פריצה מבחוץ, המחליט לפרוץ למסגרת הדלת עם המנעול דרך הדלת. אמנם אמצעי האבטחה הנוספים הללו לא עשויים לחולל הבדל רב כשאתם מחוץ לבית, אך הנראות של התפסים מרתיעה את הפורצים הפוטנציאליים מירושלים מלנסות את מזלם.

מנעול הדלתות הטוב ביותר לדלתות נדנדה

הוא Nightlock, מחסום מנעולי דלתות מקורי. מנעולי לילה הם מחסומים מבוצרים המעוגנים באדמה ויכולים לעמוד בלחץ עצום מבחוץ. ניתן להניח אותם על מגוון רצפות כולל שיש, אריחים ובטון, והם זמינים בפליז בהיר, ניקל מוברש וברונזה כהה.

על מנת להתקין מנעול לדלת

תפס הוא מעין מנעול דלת בו תפס את התפס ואת התפס מהודק למסגרת הדלת. ניתן להתקין מנעולי תפס יעילים עם לוחית תיבה או לשדרג לפלטת סטרייק רגילה המונחת על עמוד הדלת שלך. על הדלת החיצונית שלך להיות מצוידת במנעול אבטחה כבד המאובטח בארבעה ברגים בגודל 8 ס"מ.

בבתים רבים בירושלים

לדלתות יש מנעולים באיכות ירודה מכיוון שההפסקה קבועה למשקוף ולא לחלק הקבוע של הדלת. גם אם לדלתות שלכם יש מנעולים איכותיים ועמידים, פורץ המנסה לפרוץ לביתכם עדיין יכול לפרוץ באמצעות סיבוב משקוף הדלת. מנעולים רבים על דלתות משניות כמו מרפסת או דלת מוסך אינם חזקים מספיק בכדי להרחיק את הרעים.

ההגנה הטובה ביותר לדלתות חיצוניות היא מוצקה, מה שאומר שחלונות הם עמידים בפני זעזועים. מנעולים חסינים בפני פריצה צריכים לכלול גם קידוח, הגנה מפני קטיפה והלם וכן מנעולים מהודקים.

בית טיפוסי מתקין רצועת ANSI מסוג Class 1 המיועד לבחירת מנעול הדלת המתאים לביתכם כחלק מתוכנית אבטחה פיזית, המהווה סוג של מנעול לדלתות חיצוניות, דלתות המחוברות למוסך. או חלל מגורים ודלתות חוץ שהן קבועות או עצמאיות.

נעילת כל הדלתות החיצוניות

היא דבר שרוב האנשים חושבים עליו כשהם חושבים להגביר את רמת האבטחה בבתיהם. אנשים רבים מניחים שקוד הבנייה המקומי שלהם דורש מינימום של איכות ובטיחות לפני שניתן להתקין מנעול דלת בביתם. למעשה, ברוב קודי הבנייה אין צורך לנעול לדלתות חיצוניות גם ללא מינימום איכות.

פורצים מעדיפים לפרוץ לבתים דרך הדלת כי זה מהיר וקל. אם הדלת או נעילת הדלת שלך עוקפים, יש להם גישה נוחה למשאבים היקרים שלך. אם הם לא מצליחים לבחור את המנעול שלך, הם ינסו להרחיק את המפתח. לשם זה ניתן להתייעץ עם מנעולן בירושלים

התקנת מנעול דלתות איכותי

היא צעד חשוב להגנה על הבית מפני פורצים ופורצים. עם זאת, לא די במנעול על הדלת כדי למנוע מפושע נחוש לקבל גישה לביתכם. פורץ מיומן לא צריך לפרוץ חלון או לפרוץ דלת כדי להיכנס לביתכם אם הוא יכול להרים את המנעול.

לא כל המנעולים זהים, לכן חשוב להבין את נקודות החוזק והחולשה של הסוגים הנפוצים ביותר. אבטחת דלתות הכניסה שלכם דורשת שילוב של מנעולים וסגנונות. אי אפשר להכין דלתות בפני פריצה מבלי לדבר על מנעולי דלתות בצורה כלשהי.

מנעולי דלת משמעה שדלת חסינת פורצים תוכל לעמוד בין היתר בהתקפות אכזריות, מקדחות, התקפות על מנעולים, כייסות ומנעולים. בחירת מנעול הדלת הנכון כתוספת למפתח לדלת הכניסה שלך יכולה בסופו של דבר להיות הדלת חסינת הפריצה.

אם הבר שלך הותקן בעשר השנים האחרונות

עליו לחזק אותו. אתה יכול להתקין אביזרי חיזוק דלתות בצורה חסכונית על ידי מנעולן בירושלים כדי להפוך את ביתך למוגן פריצה ולעצור אותם במסלוליהם על ידי ריפוד במעלה הדלת שלך. חיזוק הדלתות שלך עם נקודות תורפה כמו העמוד עם לוחות סגירה כבדים וברגים ארוכים במיוחד נותן לדלת שלך את הכוח הנוסף הדרוש לה כדי לעמוד בפני פורץ שמנסה להיכנס.

אם נעילת כפתור

היא ההגנה היחידה שלך, הדלתות החיצוניות של ביתך עדיין פגיעות. מנעולי כפתורים הם חריצי מפתח בידית הדלת מבחוץ, עם כפתור בחלק הפנימי של הכפתור. פורצים יכולים להשתמש בכרטיס אשראי או פריט דומה כדי להדוף התקפה באמצעות נעילת כפתור על ידי לחיצה דרך המנעול ופתיחת הדלת. עם מתקפת מתמר, פורצים יכולים גם לפרוץ דלת עם מברג גדול או כדור הורס או בעזרת מנעולן מהעיר ירושלים.

יש הרבה טריקים שונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להבטיח שנקודות הכניסה לבית שלך יהיו בטוחות. התקנת דברים המאפשרים לך לחסום את הגישה לאתר ההתקפה הטוב ביותר היא דלת הכניסה שלך.
למידע נוסף על איך לבחור פורץ דלתות מומלץ מומלץ לגלוש לאתר eyalock.co.il

דלת הכניסה שלך היא נקודת הכניסה הברורה ביותר עבור מישהו שמנסה להשיג גישה לבית. פורץ מעוניין לפרוץ את המנעול ולהיכנס לדלת כדי להשיג את חפצי הערך. קל להיכנס לדירה ללא גילוי במאמץ מינימלי כשאתה פותח את דלת הכניסה שלך.

לפי משרד המנעולנים מירושלים

 

פריצה והסרה של דלת הכניסה היא הצורה הנפוצה ביותר של פריצה. בעוד שהסרטים כוללים מנהרות משוכללות ושוד בנקים, רוב הפורצים האמיתיים פשוט עוברים דרך הדלת. בעוד שניתן להדוף גנבים רבים על ידי נעילת הדלת, רק כ -30 אחוז מהפריצות אינן מתרחשות בכוח.