איך לא להיחסם באיביי

אם אתה בעל עסק קטן שמכר בהצלחה ב- eBay, אחד הסיוטים הגדולים ביותר שלך הוא שחשבון המוכר שלך נחסם. כאן ב- Tamebay אנו שומעים על מספר הולך וגדל של מוכרים שהגיעו למגבלת שבעת הימים ב- eBay. אמנם זה יכול להיות מפחיד לשמוע ש- eBay השעתה את חשבון המוכר, אך ניתן לבצע כמה צעדים בכדי לאפס את חשבונך.

Donat נתקל במיילים מזויפים הטוענים שחשבון eBay שלך נחסם ולעולם

לעולם, לחץ על קישור במיילים כאלה. Donat תחסום את הקונה החסום מההודעות שלך אם תרצה שהוא יצור איתך קשר שוב. אם לא תקבל הודעות דוא"ל אלה, ספק הדוא"ל שלך עשוי לחסום אותן. לכן, עליך להיות מודע למתרחש בחשבון המכירה הפומבית שלך ולהודיע ל- eBay אם זה השעה אותך בפועל. לבסוף, תוכל לחזור לדף דרישות הקונה ולסמן את התיבה המסומנת "תרום ספינה אך לא נשלחה".

אתה יכול לחסום קונים ב- eBay ממדינה מסוימת או אפילו ממדינה שלמה אם אתה רוצה. אפשר גם לחסום מוכר מקונה ב- eBay שנמצא במצב מסוים במדינה אחרת.

אם יש לך אדם יחיד או קבוצת משתמשים שברצונך לחסום

תוכל להזין את שם המשתמש שלהם ו- eBay יחסום אותם מהרישום שלך. כדי לזהות את האנשים שברצונך למנוע לקנות או להציע הצעה לפריטים למכירה, הזן את שמך ב"רשימת המציעים והקונים החסומים ". כשמגיעים לדף ניהול קונה / מציעים ברשימת המציעים / קונים חסומים, לחץ על "חסום קונה" ולחץ על השדה "הצעה וקונה חסום". לאחר שזיהיתם את כל הקונים והמתמודדים שברצונכם לחסום, פשוט הזינו את שם המשתמש של אדם, קבוצה או משתמש שברצונכם לחסום מהרשימה ותחסמו על ידי eBay.

בעמוד חסום המציע, רענן את תיבת הטקסט ולאחר העדכון, שם הקונה שלך יופיע בדף. אם חסמת קונה, שמו לא יופיע ברשימת המתמודדים והקונים החסומים, אך תצטרך לחזור מאוחר יותר ולהיכנס אליו מחדש.

משתמשים חסומים עדיין יוכלו לראות את הרשימה, אך הם לא יכולים להציע, להציע או לבחור לקנות עכשיו. כך תוכל להגן על עצמך מפני הגשת הצעה אי פעם או רכישת פריט בעתיד.

אם אין לך קישור, לחץ על "עזרה ויצירת קשר" בפינה השמאלית העליונה של הדף ותוכל לעבור ל"איך לחסום קונה ב- eBay ".

אם תחליט לחסום מתמודד ב- eBay

עליך לעבור לדף "חסום מציעים וקונה" בחשבון eBay המחובר שלך. שמך ונתוניך האישיים נשמרים בקבצים וניתן לרשימה שחורה. אם משתמש ב- eBay ינסה לפתוח מספר חשבונות, eBay תסמן אותך כחסום וגם שמך, כתובתך, מספר הטלפון וכתובת הדוא"ל שלך יסומנו כחסומים.

תוכל גם להשתמש בכלים של eBay

כדי לראות מי חוסם אותך וכמה עניין יש ברישום שלך אם אתה משתמש חסום. המסר חוסך לך את החסימה המעצבנת של הקונים ומגן על מוכרים אחרים מפני קונים העלולים לגרום לבעיות. אם אתה מתכוון לחסום בנקים במצוקה בעתיד, תוכל גם להיות בטוח לבדוק מתמודדים פוטנציאליים ב- eBay לפני שהם בכלל מציעים על הפריט שלך. בסעיף הדרישות של eBay לרוכשים, תוכלו לסמן תיבה ולמנוע מהמציע לשלוח הודעה ל- eBay. EBay אסרה בהחלט על שליחת פרטי קשר בדוא"ל, ולא תקבל עוד דוא"ל או הודעות eBay אם חשבונך מושעה. שמעתי גם ממוכרים שקיבלו הודעות מאיביי הממליצים להם לשלוח תמונות או טקסט בדפוס או במייל לכתובת ברשימה. הדרך היחידה להשיג זאת היא אם מוכר חדש מוכר את הפריט שלך, מקבל משוב שלילי ומנסה להציע או לקנות את הפריט. הסיבה לחסום קונה ב- eBay היא אם הקונה מאיים לתת לך משוב רע אם אינך עונה לרצונו. השלב הבא הוא לדעת לחסום קונים ב- eBay כדי למנוע בעיות נוספות בדרכים. זה יעזור לך לזהות אילו צעדים עליך לנקוט אם ברצונך לחסום קונה ואילו צעדים עליך לנקוט בכדי לעשות זאת.

לפעמים קונה עשוי לבקש ממך לבטל הצעה לפריט שהצעת למכירה פומבית, כגון כרטיס מתנה או כרטיס אשראי. בדוק אם באפשרותך לבטל הצעות מחיר ב- eBay לאחר שנודע כאשר לקונה יש סיבה לגיטימית לכך.