רעיונות לנופש בירושלים: מה לעשות, מתי לעשות את זה ואיך לעשות את זה

אם אתם מחפשים רעיונות איך לבלות את חופשת ירושלים שלכם, יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים. מחקור את ההיסטוריה והאנדרטאות של העיר ועד לספוג את התרבות וחיי הלילה, יש לנו הכל מכוסה. בנוסף, מדריך הטיולים בירושלים לשנת 2017 שלנו יעזור להפוך את הטיול שלך לחלק ככל האפשר. אז בין אם אתם מתכננים חופשה של שבוע או סתם רוצים כמה טיפים לאריזת התיק – יש לנו את המידע שאתם צריכים.

מה זה ירושלים.

ירושלים, הידועה גם כעיר דוד ובירת ישראל הנצחית, היא עיר בגדה המערבית של נהר הירדן. הוא ממוקם בהר ציון, בסמוך למרגלות הכרמל. העיר נחשבה לאחד האתרים הקדושים בעולם על ידי יהודים ומוסלמים כאחד מאז ימי המקרא.

האזכור המוקדם ביותר של ירושלים מתוארך לשנת 2,000 לפני הספירה בערך, כאשר מלך אשור תגלת-פילסר השני בנה ארמון במה שמכונה כיום באר שבע. עולי הרגל המוסלמים הראשונים הגיעו לירושלים בשנת 637 לספירה, בתקופה האומיית. בשנת 721 לספירה, הוציא הח'ליף עומר צו המכיר בירושלים כבירה אסלאמית. אולם עד שנת 1800, פלסטין שוב הייתה תחת השלטון הנוצרי.

בשנים 1917–18 החלה מלחמת העולם הראשונה בהפגנות ובאלימות בירושלים; עם זאת זה הסתיים לפני שזה יכול היה להתפשט לחלקים אחרים של פלסטין. From 1920 until 1967, Jerusalem was part of Mandatory Palestine under Jewish control; במהלך תקופה זו היו מספר מהומות והתקוממות נגד שליטה יהודית ברחבי פלסטין.

מה ההיסטוריה של ירושלים.

ירושלים היא העיר הקדושה ביותר ביהדות והשלישית בחשיבותה באיסלאם. העיר נוסדה על ידי אלוהים במאה ה-6 לפנה"ס כמאחז על המסלול המקראי של בני ישראל. Jerusalem became a capital of Palestine in 1948, when it was part of Mandatory Palestine. היא בירת ישראל מאז 1993.

כמה רעיונות לחופשה בירושלים.

אם בא לכם לחוות קצת היסטוריה ביחד עם נופש מושלם אנו מציעים לבחור מלון מומלץ בירושלים.

ירושלים היא עיר יפה עם היסטוריה עשירה. בין אם אתם מחפשים רעיונות לחופשה או סתם לחקור את העיר, יש המון דברים ליהנות מהם. אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על ירושלים ואנשיה, אנא בקרו באתר האינטרנט שלנו או פנו אלינו כדי ללמוד עוד על האטרקציות והחוויות הייחודיות שלנו. תודה שקראת!