מי פורץ מנעולים

כיצד לבחור מנעול משלך – המדריך האולטימטיבי לבחירה מוצלחת

בחירת מנעולים היא מיומנות שכל אחד יכול ללמוד. מדובר במלאכה שנחשבה פעם לפושע בלבד, אך כיום עוסקים בה מנעולנים וחובבים כאחד.

אמנות איסוף המנעולים קיימת כבר מאות שנים. האזכור הראשון של קטיף מנעולים ניתן למצוא ביוון העתיקה, שם זה היה ידוע כ"גרידה" או "קטיף" מנעולים. בחירות המנעולים השתנו עם הזמן, ממתכת לפלסטיק לפיברגלס וכעת אפילו בחירות מודפסות בתלת מימד.

לא קשה למצוא כלים לבחירת מנעולים וישנן מדריכים רבים באינטרנט על איך לבחור מנעול משלך. ישנם גם ספרים רבים זמינים בנושא איסוף מנעולים, חלקם נכתבו על ידי מנעולנים מקצועיים ואחרים שנכתבו על ידי חובבים לתחביב

המדריך מיועד למתחילים ולמי שמעולם לא בחרו מנעול לפני כן. זה יעביר אותך דרך היסודות של איך לבחור מנעולים, אילו כלים דרושים, והשיטות השונות לאיסוף מנעולים.

מנעולים הם חלק הכרחי מחיי היומיום שלנו. הם מגנים עלינו מפני פולשים ופורצים לא רצויים. עם זאת, אנשים רבים אינם יודעים כיצד לבחור מנעולים בעצמם. מדריך זה ילמד אותך כיצד לבחור את המנעול שלך כדי שתוכל להרגיש בטוח יותר במרחב הביתי או המשרדי שלך.

הקדמה: מי בוחר מנעולים ובאילו כלים הם משתמשים?

איסוף מנעולים היא אומנות פתיחת המנעול על ידי מניפולציה של המנגנון הפנימי ללא המפתח.

ישנן דרכים שונות לבחור מנעולים, בדרגות קושי שונות. רוב השיטות משתמשות בסט של פיקסים, שהם רצועות מתכת ארוכות בעלות צורות ואורכים שונים. בחירת מנעול יכולה להיעשות על ידי שימוש בכלים ידניים או על ידי שימוש באקדח פיק חשמלי.

מנעולנים הם אנשי מקצוע המתמחים באיסוף מנעולים. יש להם מגוון רחב של כלים שבהם הם משתמשים לבחירת מנעולים, כולל בוררים ומפתחי מתיחה.

השלב הראשון הוא לזהות את סוג המנעול, דבר שניתן לעשות על ידי הסתכלות על חור המנעול או על הפינים שבתוך המנעול. השלב הבא הוא לגלות איזה כלי יעבוד הכי טוב עבור סוג זה של מנעול ולאחר מכן להכניס אותו לחור המנעול. השלב האחרון הוא להפעיל לחץ עד שתשמע צליל "קליק" כאשר כל הפינים נופלים למקומם, פותחים את הדלת שלך!

אילו כלים אתה צריך כדי להיות בוחר מנעולים מקצועי?

בחירת מנעולים היא תחביב שכל אחד יכול ליהנות ממנו. זה לא משהו שדורש הרבה כסף או מיומנות כדי להתחיל. כל מה שאתה צריך זה את הכלים הנכונים, ואתה תהיה בדרך להיות בוחר מנעולים מקצועי.

ישנם סוגים רבים ושונים של מנעולים ולכולם מאפיינים ייחודיים משלהם. המנעולים הפופולריים ביותר הם מנעולי סיכות, המורכבים מסיכות שיש להגדיר בגובה המתאים על מנת לפתוח את המנעול. מנעולים אלו מגיעים בצורות רבות ושונות, ממנעולי תלייה ועד ידיות וכל מה שביניהם.

על מנת לבחור את המנעולים הללו, תזדקק לכלים מסוימים כמו מרים, מפתחות מתח, חומר סיכה וכו'.

איסוף מנעולים היא אומנות פתיחת המנעול על ידי מניפולציה של המנגנון הפנימי ללא המפתח המקורי.

כלי איסוף מנעולים מסווגים בדרך כלל לשתי קבוצות: כלי עוקף וכלי רושם. כלי עוקף משמשים לפתיחת מנעול על ידי מניפולציה של אחד או יותר ממרכיביו מבחוץ, בעוד שכלי התרשמות משמשים ליצירת רושם של מפתח בתוך המנעול שניתן להשתמש בו לפתיחתו.

כמה צריך לשלם עבור ערכת בחירת מנעול?

בחירת מנעולים היא מיומנות שיכולה להיות שימושית מאוד במצבים רבים. זה יכול לשמש כדי להיכנס לבית שלך כאשר איבדת את המפתחות שלך, או כתחביב.
כדי לבדוק פרטים נוספים בנושא של מי פורץ מנעולים כדאי לגלוש לאתר manolan1.co.il

ערכות לבחירת מנעולים מגיעות בכל הצורות והגדלים השונים, אך יש כמה דברים שכדאי לשקול לפני רכישת אחד. אם אתה רוצה להשתמש בו מסיבות אישיות, אז המחיר של הערכה לא כל כך משנה כי זה יהיה השקעה עבור עצמך. עם זאת, אם אתה רוצה להשתמש בו באופן מקצועי אז המחיר חשוב יותר כי תצטרך לוודא שיש בו את כל הכלים שיעזרו לך לבצע את העבודה שלך בצורה טובה.

בחירת מנעולים היא מיומנות שלא לכולם יש סבלנות ללמוד. עם זאת, אם אתה מעוניין במיומנות זו, עליך לדעת כמה יעלה לך לקנות ערכת איסוף מנעולים.

המחיר של סט לקט מנעולים משתנה בהתאם לאיזה סוג ערכה מדובר ואיזה סוג מנעולים הוא יכול לפתוח. אתה בדרך כלל משלם יותר עבור מנעולים שקשה יותר לבחור ולהיפך. לדוגמה, הערכה הספציפית הזו עולה כ-200$ ויכולה לפתוח את רוב המנעולים שיש להם פינים באורך של בין .020 אינץ' ל-.050 אינץ'.