תיק בד ממותג

היא מציינת כי התיק עשוי 100% כותנה ורצועות העור מיוצרות בארה"ב. Kule Thank You Tote $ 188 $ 188 אוהדי באקלי של תיק קולס בודגה יקבלו השראה מתיק התודה הזה, שרוחבו 25 אינץ 'וגובהו 17 אינץ', מרווח מספיק בכדי לשאת מצרכים גדולים, מגבות חוף והרבה חטיפים. הכותנה לא נמתחת כמו שצריך, אבל התיק נושא את התכולה הכבדה.

תיקי קניות לשימוש חוזר הם מרכיב עיקרי שהעובדים והלקוחות שלך יכולים לאחסן במכוניות שלהם

תיק פרסום פונקציונלי ומותאם אישית הוא הדרך המושלמת לחזק את המותג שלך. תיק קידום מכירות הוא לא רק אופציה יעילה לפריטים לאירועים, אלא גם מוצר משלוח מצוין שתוכל לשלוח ללקוחות שלך בדואר.

בין אם אתה מחפש תיק מחויט לתלבושת משתלמת עבור חבר במועדון הספרים

עובד או משתתף בכנס, אנו יכולים לספק לך את תיק הקנבס המותאם אישית הדרוש לך. אחד המוצרים הנמכרים ביותר שלנו הם שקי הבד שלנו, המיוצרים המונים כשקי פרסום על ידי הדפסה ורקמה בנפרד עם הלוגו, הסיסמה והמסר המותג שלך. בנוסף להדפסת מסך מותאמת אישית של Bagzdepot Premium, תוכל להזמין שקית קניות מותאמת אישית תוך מספר דקות בלבד.

יש לנו אלפי שקיות מודפסות בבריטניה בצבעים וסגנונות רבים לבחירה

עם מחירים המתאימים לכל תקציב. הם מושלמים לירידים, אירועים ואירועים אחרים. למידע נוסף על אוסף תיקי הקניות מכותנה או לקבלת הצעת המחיר המהירה ביותר מחבר בצוות המנוסה שלנו, התקשרו 0800 0148 970 970 או שלחו לנו דוא"ל לפרטים נוספים.

שקיות הכותנה המודפסות בנפרד שלנו כוללות את לוגו ועיצוב החברה שלך

תיק בד עם הלוגו המודפס עם הלוגו שלו יכול להיות מתנה שימושית עם פנייה מתמשכת למגוון רחב של פעילויות קידום מכירות בכנסים, השקות מוצרים, ירידי צרכנים ואירועים אקדמיים. אם אתה רוצה להזמין שקיות מותאמות אישית בסיטונאות, הודע לנו אם אתה רוצה הדפסי מסך מותאמים אישית או רקמה.

הנמענים מבלים בממוצע 58% מהזמן בשבוע באמצעות שקיות נשיאה מותאמות אישית עם לוגו ומפיצים מודעות רבה יותר למותג שלך בכל שימוש

לא רק שהמיתוג שלך יכול לתת לעסק שלך תחושה מקצועית, גם שקית קניות בהתאמה אישית היא מתנה שימושית שיכולה לעזור להפוך לידים ללקוחות ולאירועים. הארגון שלך והלקוחות שלך יכולים להשתמש בשקית הכותנה המותג שלהם במגוון דרכים.

תכונות אחרות של שקיות הלוגו המותאמות אישית שלנו כוללות כיסים עם רוכסן לפריטים קטנים

כיסי רשת לבקבוקי מים, כמו גם מחזיקי מפתחות ורצועות מתכווננות הניתנות להסרה. עם מגוון חומרים וצבעים, אתה יכול לגרום ללקוחות ולעובדים לקשט את התיקים שלהם עם הלוגו שלך כל הזמן. אתה יכול לבחור בין הדפסת מסך, רקמה, סובלימציה או הדפסה כדי להתאים אישית את תיק הכותנה שלך עם המיתוג שלך.

יש לך גם אפשרות להדפיס את שקית הפרסום שלך בצד אחד או משני הצדדים

כך שתמיד תהיה לך הבחירה. עם מגוון רחב של שקי קניות לבחירה, החל מתיקי קניות טרנדיים כגון תיק החופים שבולי ביץ 'ועד שקי קניות ארוגים מפוליאסטר, שקי קניות מתכתיים או לשימוש חוזר יש אזור הדפסה גדול שהלקוחות שלך יעריכו ויזכירו את המותג שלך בכל פעם שהם משתמשים בו. נוזל עוזר לך לבחור את התיק הנכון ומבטיח כי יש לו את השילוב הנכון של אזור ההדפסה, המחיר, הצבע, האיכות והפונקציה.

התיק עוצב על ידי אמנדה לוהרי

שהשיקה את המותג שלה לאחר שעבדה כמעצבת של המותג במרכז העיר סנדי ליאנג. שקיות שוק לא מותאמות אישית 58% למי שמנסה לצמצם את השימוש בשקיות פלסטיק לאוכל, שקול שקיות אפוליס מרקט, המומלצות בחום על ידי מייסד חברת העיצוב בר קיימא OTHR Dean Di Simone. התיק זמין בדגמים ובצבעים שיתאימו לטעמך, ואנחנו אוהבים במיוחד את העיצוב הניו יורקי.

כגולת הכותרת של המבצע

המיכלים שלנו עשויים מחומרים עמידים ואיכותיים כגון בד כותנה, יוטה, פליס מפוליפרופילן ועוד ועוד. צוות המומחים שלנו מיומן משתמש בטכניקות ההדפסה וההעברת חום המתקדמות ביותר כדי להדגיש את הלוגו והמסר שלך. הדפסת מסך היא השיטה היעילה ביותר לשקיות פרסום במותג מכיוון שהם ארוגים מכותנה ויוטה במקום מפלסטיק ממוחזר.
עבור עוד מידע אודות תיק בד ממותג יש לבדוק כאן: myheartshop.co.il

תוכל גם להזמין שקיות נשיאה מותאמות אישית מ- Crestlines במחירים סיטונאיים

מה שיכול לחסוך לך כסף ולעזור לך לנהל את התקציב שלך לקמפיינים מיתוגיים גדולים יותר. זכור, אירועי קידום מכירות הם הדרך שבה אתה מציג את העסק שלך בפני לקוחות פוטנציאליים כהזדמנות שיווקית. לדוגמא, אם אנשים אוספים פריטי קידום מכורים מדוכנים אחרים ביריד וזהו תיק המותג שלך בו הם נושאים אותם, אתה מקבל יותר תשומת לב ביריד.

עובדים הם אלה שיש להם פוטנציאל להגדיל את הנוכחות של המותג

בקמפיין שיווקי של המאה ה -21, שקי קניות מכותנה מודפסים מעוטרים בלוגו ובהודעות. לדוגמה, אם הלקוח שלך מניח מפתחות לרכב, סמארטפון או בקבוק מים בכיס הקדמי של תיק הנשיאה המודפס, רוב הסיכויים שהם יגיעו אליו.

כדי להקל עליהם לראות מה יש להם בחנות, בחר שקית עם רוכסן בהתאמה אישית. כדי למצוא מכולות פונקציונאליות ופשוטות כאלה, הגענו לאחד עשר אנשים עם טעם טוב ואורח חיים עמוס – אנשים, במילים אחרות, זקוקים לתפקוד על פני צורה כשמדובר בתיקים שלהם בחיי היומיום. תיק הקניות המבודד בשני הטונים משרת חובה כפולה הן במכולת והן במפגשים בחוץ.