שמיכת פוך יחיד לחורף

הישאר קריר וחם בלילות הקיץ עם שמיכות קיץ של שמיכות TOGs 1 TOG עד 3 TOG כדי למנוע התחממות יתר כאשר הטמפרטורות עולות. לחורף, בחר שמיכת 105 TOG או 135 TOG או 15 Tog Duvet כדי לשמור על טמפרטורת גופך נמוכה בלילה. עבור פריטים גדולים יותר כגון שמיכות קינג סייז, דונלם נושאת גם שמיכות פוך עם דירוג TOG מושלם על מנת להבטיח שלקטנטנים שלכם שינה טובה.

שמיכת טוג של 1.35 היא הדירוג הטוב ביותר אם יש לך מיטה קרה בחורף, 9 טוג אם אתה רוצה שמיכת טמפרטורה בינונית ו -4.5 טוג אם אתה ישן חם. שמיכת טוג 3-4,5 היא הטובה ביותר לחודשי הקיץ כשהבית חם ופנים של אנשים קבורים בלילה.

אם יש לך שמיכת קיץ ושמיכה חורפית

שלב את שניהם ליצירת שמיכת פוך חמה במיוחד ללילות קרים. עם אחת אתה מקבל שמיכת 45 איגים בקיץ ושמיכה של 105 אימונים באביב ובסתיו, ותוכל להכין אותם ללילות חורף קרים. ילדים יכולים להתחמם מהר יותר ממבוגרים, ולכן אנו ממליצים לילדים להשתמש בשמיכה של 45 איברים.

נמכר בארבעה גדלים סטנדרטיים (אחד ב -105 דולר), זהו המחיר הטוב ביותר אם אתה רוצה להשקיע בשמיכה טבעית איכותית לשנה.

הוא מגיע באחד ממגוון רחב של דירוגי חום, אך מצאנו את סופר קל (3 יחד) והאולטרה נעים (1.5) שנכללו בעונה הראשונה הזו, בשילוב עם תיק השמיכות 4.5 ו- 9 יחד. קליפים שיתאימו לכל מזג אוויר.

שמיכת פוך 165 טוג 'השמנמנה במיוחד מושלמת להרגשה בחום הקיץ

ומציעה רמת נוחות מדהימה, ואינך צריך להפעיל את החימום המרכזי בזמן שהיא עוטפת אותך. שמיכת החורף 135 Tog Winter, קלילה ונושמת, היא תערובת של שמיכת ברווז רכה ובניית קופסא פנימית שמונעת צרור דברים מעצבן להתמלא ולעשות באמצע הלילה. זה מרגיש חם כשאתה בחוץ עם רדת החשכה ומציע שמיכת פוך לכל השנה, הכוללת שמיכת פוך של 45 טוג ושמיכת טוג של 9 טוגים הדבוקים יחדיו ליצירת פוך של 135 TOG הניתן להתאמה כמו כל שמיכת פוך שתוכל להשתמש בה כל השנה. .

הוא יוצר עבורך את סביבת השינה החמה והנשימה ביותר והופך אותה לשמיכה היחידה הטובה ביותר לחורף ולקיץ. הודות לסגירות הניתנות להסרה של שמיכת Scoom Seasons, אתה יכול לבחור בין שמיכת קיץ של 45 איג 'או שמיכת סתיו ואביב של 9 יח', בשילוב עם 135 שמיכת פוך כדי לשמור על נוחותך בלילות חורף קרים.

שמיכת השמיכה 105 Tog עשויה 100% כותנה טהורה, מלאה בסיבים חלולים כמשי להגנה מפני אבק וקרדית. סט שמיכת הברווזים מורכב משמיכה של 45 טוג, מושלמת לערבי קיץ מיוזעים, ושמיכה של 105 TOG, וזה נהדר כאשר הטמפרטורות מתחילות לרדת.

אופציה נוספת בעלות נמוכה היא לקנות שני שמיכות פוך, אחת לקיץ (45 טוג ') ואחת לסתיו (9 טוג'), וזה הרבה יותר זול מאשר לקנות את שתיהן בבת אחת. ערכת כיסוי השמיכה מתאימה היטב וניתן להכין אותה גם לחורף, עם 135 טוגים בלבד.

ברווז ברווז כפול ושמיכת כותנה 100% מבית ג'ון לואיס מספקים שינה נושמת ונוחה גם בלילות חורף קרים

אם אתה סובל מאלרגיה, אתה יכול לארוז שמיכת פוך דומה עם דירוג זהה ומילוי סינתטי כמו השמיכה של ג'ון לואיס, שמתחילה ב -35 ליש"ט. PS 98 ב- Dusk by Hasitem השוואת מחירים: Hasitem / Amazon.com Hasitem: קנה עכשיו Hasitem White: החברה שעומדת מאחורי שמיכת הברווזים היומית המושלמת (10.5 גרם) הברווז המשולב (60 אחוז נוצות ו -40 אחוז כותנה) הוא הכרטיס לאחד שנת לילה טובה ומציעה את הטוב משני העולמות: לופט, רכות ומשקל נוצה טהור.

PS 155 מחברת Fine Bedding Company השוואת מחירים

סוחר פריטים PS מחיר קנה עכשיו: HasItems / HasItems קולקציית סינתטי ג'ון לואיס ושותפי מיקרופייבר נושם 3-in-1, 135 Tog שמיכת פוך קלה זו מחזיקה אותך חם. PS 98.98 מ Dusk HasItems השוואת מחירים: Hasitems / Hasitems קנה עכשיו | HasItemsWhite Company Perfect Everyday Duck Down שמיכת פוך 105 Tog שילוב זה של פוך ברווז (60 אחוז פוך) ונוצות (40 אחוז למעלה) הוא חובה.

דירוג ה- TOG מספר לך עד כמה החמימה לשמיכה ומה ההרגשה לישון בה

אך חשוב להבין אילו דירוגי TOG מתאימים לך ביותר ולעונה. דירוג טוג נמוך אידיאלי למזג אוויר חם, בעוד שמיכת TOG גבוהה תחמם אתכם בלילות חורף קרים. עבור שמיכת חורף, תרצה TOG גבוה יותר בין 10.5 ל -15.
עבור עוד פרטים נוספים אודות שמיכת פוך יחיד ושמיכת פוך יחיד לחורף יש לבקר ב- kingofpuh.co.il

דירוג ה- TOG מבוסס על היכולת של שמיכות פוך ללכוד אוויר חם

ככל שהדירוג גבוה יותר, השמיכה מתחממת יותר. כדאי לדעת כי ישנם גורמים אחרים מלבד דירוג הטוג שיכולים להשפיע על מידת החמימות שלך במיטה, כגון בחירת השמיכה וטמפרטורת החדר.

ככל שהכיסוי כבד יותר כך מזרני קצף הזיכרון בדירוג TOG גבוהים יותר הם מוליכי חום טבעיים, כך שאם יש לך כזה עליך לשלב אותו עם שמיכת TOG נמוכה על מנת להבטיח את הנוחות הטובה ביותר.

המשמעות היא שאתה לא צריך מילוי רב כדי להגיע לאותו דירוג TOG, מה שהופך שמיכות ממולאות טבעיות שמשתמשות בנוצות אווז או ברווז בהרבה יותר. שמיכת Hot או Not של Nanu, המחולקת לשני חצאים עם דירוג TOG שונה, גורמת לכולם להיות מאושרים.