רומא עם ילדים

יש הרבה מסעדות נהדרות בהן תוכלו לאכול עם ילדיכם ברומא ואחד המקומות הטובים ביותר לעשות זאת בעיר.

מוזיאון המרכז מרכזי מונטמרטיני

הוא חלל תעשייתי ישן שהפך למוזיאון של פסלים רומאיים עתיקים, פסיפסים ועוד, חלל ייחודי יפה למבוגרים ולילדים כאחד המוזיאונים הידידותיים ביותר לילדים ברומא ובהחלט אחד הדברים הטובים ביותר לעשות עם ילדים ביום גשום ברומא. מוזיאון ילדים נחמד נוסף הוא מקום שאינו מתאים רק לסיור ולגילוי, והמוזיאון היחיד ברומא לילדים הוא פינוק אמיתי לקטנטנים, עם הזדמנויות למשחקי תפקידים, משחקי מים והתקנות אינטראקטיביות רבות המעודדות למידה. ותשחק. ברומא יש כמה מוזיאונים באוויר הפתוח, שזה אחד הדברים הטובים ביותר לילדים לעשות בזמן שיטוט בכמה מהכיכרות היפות של העיר.

ילדים צעירים יאהבו את מזרקת ברקצ'ה וברניני

אחת המזרקות המפורסמות ביותר ברומא, ואת סיפוריהם. ילדים גדולים יותר יהנו מקניות וכולם יאהבו למתוח את הרגליים בוילה בורגזה (ראו להלן). קסטל סנטאנג'לו היא אחת האטרקציות הטובות ביותר ברומא לילדים ואחת שאפשר לבקר בה בסיור בזכות לוח המידע המעולה שלה.

מוזיאונים המוקדשים לילדים הם בין הדברים הטובים ביותר לעשות עם ילדים ברומא, וביום גשום Explora היא אידיאלית לילדים שלך הזקוקים לזמן משחק והפסקה מסיורים.

אחד הדברים הגדולים בהליכה עם ילדים ברחבי רומא הוא הגילויים הבלתי צפויים בדרך. אחד הדברים שהופכים את רומא לכל כך מהנה לילדים הוא שלא חסר להם מה לעשות, מטפס ועד עתיקות.

ביקור ברומא

הוא הדבר הטוב ביותר לעשות עם ילדים ברומא ואחד שלעולם לא ישכח. האטרקציה התיירותית מספר אחת ברומא והדבר הטוב ביותר לעשות עם ילדים היא לקחת אותם לביקור בקולוסאום. הדבר המרגש ביותר ברומא עם ילדים הוא מעלית הזמן, המאפשרת לילדים לחזור אחורה לימיה הראשונים של רומא במסע תלת ממדי.

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות ברומא לילדים שאוהבים לקרוא

הוא סיור תת קרקעי בקטקומבות, שם תוכלו ללמוד על העבר האפל והמפחיד של רומא. עם כל האטרקציות האלה ואווירה משפחתית נהדרת, רומא ממשיכה להיות אחד המקומות האהובים עלינו לבקר עם ילדים באיטליה.

בפוסט זה ריכזנו מבחר של פעילויות נהדרות שיהנו את הילדים ברומא

כולל פעילויות חינם ופעילויות לילות מהנות. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באיטליה, תוכלו למצוא גם כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות ברומא לילדים. אם אתם נוסעים לאיטליה עם ילדים הנה מבחר הדברים הטובים ביותר שאפשר לעשות עם ילדים ברומא החל מחורבות עתיקות ועד פארקים ומוזיאוני ילדים.

עם כל כך הרבה פעילויות ברומא ובעיר הבירה האיטלקית לילדים

זהו היעד המושלם להיות התחנה הראשונה שלך כשאתה נוסע לאיטליה כמשפחה. להלן המקומות הטובים ביותר לביקור עם ילדים ברומא, המלונות הטובים ביותר וטיפים לנסיעות לביקור ברומא עם ילדים. משפחות המבקרות ברומא בפעם הראשונה עשויות לכלול את הילדים בסיורים ובביקור בכמה מהאטרקציות החשובות ביותר בעיר אך מי שיש לו פחות זמן בעיר יכול לבחור מתוך טיולים משפחתיים רבים, אטרקציות ידידותיות לילדים ופעילויות חוצות.

לביקור ללא מתח עם ילדים ברומא אני ממליץ להישאר במרכז העיר או באזור ספציפי כגון הפנתיאון

פיאצה נאבונה או גני בורגזה. ישנם סוגים רבים ושונים של מסעדות ברומא, וזה יכול להיות מרתיע למצוא אחת שילדיכם יאהבו. דרך מצוינת ליהנות עם ילדים ברומא היא סיור אוכל רחוב עם ילדים ברומא.

המלון ממוקם בצורה נהדרת באחד הרחובות המרכזיים והמבוקשים ביותר במרכז העיר והגנים בורגזה ומוזיאון הילדים אקסלפורה הם שניים מהמקומות הטובים ביותר לבקר ברומא עם ילדים.

וילה בורגזה היא פארק גדול ויפה במרכז העיר ואחד המקומות הטובים ביותר לבקר ברומא עם ילדים כדי לפרק את הכאוס בעיר. הגנים של Borg Hese עם ג'לטו לילדים (אם עדיין אין לכם גינה) מענגים ואחד המקומות הטובים ביותר לבקר ברומא במשך 3 ימים.

Gruppo Storico Romano

הוא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם אם אתה רוצה שילדיך ילמדו על ימי לחימה גלדיאטורים ברומא. בורגזה הוא גם אחד הדברים האהובים עלינו ברומא תמורת 3 $ ליום ויש בו אחד המוזיאונים הטובים ביותר באירופה לילדים, אז בהחלט כדאי לבקר עם ילדים. בקרו ב- Largo di Torre שבארגנטינה, אתר ארכיאולוגי רומאי גדול עם ארבעה מקדשים והריסות, וזה דבר מהנה ברומא לילדים שאוהבים בעלי חיים.

מרתה

מייסדת "Learn to Escape", בלוג העוסק בנסיעות משפחתיות איטיות ותיירות תרבותית נולד וגדל ברומא. היא גרה עם בעלה ושני ילדיהם הקטנים באירלנד ואנו שמחים שהיא יכולה לשתף את חכמתה בדברים הטובים ביותר לעשות ברומא עם ילדים. כמו רוב המוזיאונים ברומא, ישנם הרבה מוזיאונים גדולים שילדיכם אוהבים לבקר בהם, שאינם מיועדים במיוחד לילדים, אך מציעים מיצגים המתמקדים בנושאים שעשויים לעניין קהל צעיר יותר.