פראג בקיץ – טיפים והמלצות למטיילים

פראג הייתה אחת הערים האהובות עלי בעולם מאז ביקורי הראשון בשנת 2006. זוהי אחת הערים המדהימות ביותר לביקור ויש כל כך הרבה אתרים לראות.

אם אתה רוצה לברוח מההמולה של העיר ולגלות את כל מה שיש לפראג להציע, שקול לפחות יום טיול לפראג. קראו וגלו 15 טיפים לטיולים בפראג מצ'כיה, כולל חיסכון בכסף, כמה, טיפים לשדה התעופה של פראג, מרכז העיר ועוד.

לברוח מפראג ברכבת

באוטובוס או בסיור מודרך ולגלות נקודות עיקריות אחרות של צ'כיה. תוכלו גם לחקור את העיר לכמה ימים על ידי רכישת כרטיס העיר פראג, עליו אני ממליץ בחום מכיוון שהוא נותן גישה חופשית למגוון מקומות וחוסך לכם הרבה זמן.

בעוד שרוב התיירים מתחילים ומסיימים את מסעם בעיר העתיקה של פראג, אני ממליץ לצאת לטיול בסטאר מסטו אם אתה רוצה לנצח את ההמונים ולראות צד אחר של העיר.

אם אתה מבקר בפראג בפעם הראשונה

כדאי להתרחק מההמולה של העיר העתיקה. המיקום הוא אחד החששות העיקריים שרוב התיירים בפראג נמנעים מהם, והדבר מספר אחד שהם עוברים בו הוא העיר העתיקה. צ'כיה אינה עצומה ולכן לא תבלו שם הרבה, אך אם תטיילו בפראג, ישנם יעדים בכל רחבי הארץ.

אחת הבעיות הגדולות ביותר בצ'כיה

במיוחד פראג, היא שתיירים משתכרים ועושים דברים טיפשים. למטיילים אחרים בפראג יש את אותו רעיון, כך שלא תוכלו להימלט מההמונים כאשר אתם עוזבים את העיר ליום או לסוף שבוע. הימנע מדברים תיירותיים בפראג והירגע ותהנה מהעיר עם בירה אחת או שתיים בכל פעם.

הודות לקצת טיפים לטיולים

הטיול שלי בפראג לא היה באף אחד מהקשיים האלה ונהניתי מהזמן שלי בפראג במהלך הביקורים הספורים שלי. נראה כי זה נגמר עבור מספר הולך וגדל של מטיילים, אך יש כמה טיפים שימושיים שכדאי לזכור בטיול הבא שלך בפראג. להלן 10 הטיפים הטובים ביותר לביקור בפראג שיעזרו לך בתוכניות הטיול שלך בפראג.

אנו רוצים לספק לך חווית טיול ללא מתח

ולכן המטרה העיקרית של מאמר זה היא לסייע לך לתכנן ביעילות את אפשרויות האריזה שלך כך שלא תישאר לא מוכן לטיול שלך ותדע להתלבש לפראג . להלן טיפים מועילים לביגוד עונתי ורשימות אריזה מומלצות שיעזרו לך להתכונן לטיול בפראג. הזמן הטוב ביותר לבקר בפראג הוא האביב (אמצע אפריל עד מאי) עד תחילת הסתיו (ספטמבר עד אמצע אוקטובר) מכיוון שהעיר משמחת תיירים בכל ימות השנה, אך אם אתם מזמינים כרטיסים באינטרנט, אני מציע שתעבדו את תאריכי הטיול שלכם בחודש מאי. (אפריל-מאי) ובספטמבר (תחילת הסתיו).

סיורים אלטרנטיביים בפראג מתמחים בסצנה האמנותית המחתרתית של העיר על מנת לתת לך נקודת מבט מקומית על חיי העיר

בקר בלילה של גשר קארל כדי לראות את אור העיר המשתקף במים, ועלה על גובה טירת היל כדי לראות את העיר המשקיפה עליה. בעוד שפראג היא יעד תיירותי עם נהר הוולטבה ומגדל טירת פראג מהמאה ה -9 ברקע אחד המראות הקלאסיים של הסיור העולמי והדברים האהובים עלי לעשות בפראג העיר יפהפייה ועוצרת נשימה גם אם היא מכוסה בשלג או חם לוהט בקיץ.

כמובן שלפראג יש אחד ממגדלי הטלוויזיה היוצאי דופן ביותר בצ'כיה, ולכן כדאי לבקר בו במהלך שהותך במדינה. הביקור במגדלים נמצא ברשימת הפעילויות הייחודיות בפראג שלא כל המטיילים מבקרים בה.

אתה יכול לטפס על 299 המדרגות עד לראש המגדל

כדי ליהנות מנוף פנטסטי של פראג ולראות את צ'כיה בגובה אפונת סנקה, במרחק של 150 ק"מ משם ביום בהיר. פראג, אגב, נקראת גם פראחה, המתארת את המדינה כעיר עם מאות מגדלים. ברנו ממוקמת כשעתיים מפראג והיא העיר השנייה בגודלה במדינה.

פראג מברכת יותר מ -8 מיליון מטיילים מדי שנה

מה שהופך אותה לעיר החמישית המתויירת באירופה. בכל הנוגע לאירוח יוקרה בפראג, תוכלו למצוא אפשרויות רבות. אבל אפילו פחות כאשר אתה נוסע לחלקים הכפריים של צ'כיה. המשך לקרוא לעשרת הטיפים הטובים ביותר לפראג, בקר בפראג וצא לטיול בפראג – אתה תודה לי אחר כך.

בביקור הראשון שלי בפראג

המזוודות שלי על הגלגלים התקלקלו ביום הראשון לטיול שלי משדה התעופה של פראג למלון, מה שסיכן את שאר הטיול שלי. אם אתם רוצים לבקר בבירת המדינה פראג ולנסוע משם לשאר צ'כיה, תחנת הרכבת של פראג ממוקמת בקרבת מקום ומהווה בסיס טוב לביקורים במדינות השכנות, וזו אופציה טובה. לטיול בן מספר ימים לפראג וסביבתה, כולל הסעות מפראג וממנה, אני ממליץ לבדוק את הפרטים לפני ההזמנה במידה והתנאים ישתנו.
למידע מורחב בנושא של פראג בקיץ – טיפים והמלצות למטיילים ופראג בקיץ ניתן לבקר באתר xn--4dbe6cq.co.il