פינוי פסולת שומן מביוב

כשהגיע הזמן לניקוי מלכודות שומן בסנט ברנרד, לוס אנג'לס, מסעדות קוראות לחברות הרשות שלהן. פסולת ערפילית – הממשלה מחמירה את מגבלות המרחק – מפעילה מפעילי ביובית בכדי להקל על פינוי פסולת השומן.

הדבר הכי קל שאתה יכול לעשות זה להשאיר שומן ממערכת הביוב שלך מההתחלה. אם אתה שופך בקביעות שומן או שמן לכיור שלך, אתה מתמודד עם בעיה במערכות ביוב. ביוב מוביל לכיורים, ביוב ושירותים, אך לא לביתך או לעסק שלך.

כאשר מי הפסולת זורמים דרך מערכת הביוב

עליהם לעבור דרך מלכודת שומן או מיכל תפיסה כדי לעבור אותם לפני שהם מגיעים לשם. מלכודות שומן מותקנות על צינורות פסולת המובילים למתקנים סניטריים ומכשירים בהם ניתן להכניס שומן למערכת הביוב. כמה מפעלים נדרשים להתקין מלכודות או מלכודות שומן אם בתעלה הצדדית יש יותר מ -1,000 רגל מעוקב של שומן או שמן לכל רגל מעוקבת.

עם ניסיון של למעלה מ -20 שנה

אנו מציעים לחברות מסחריות ומסעדות אפשרות להזמין שירותי פינוי שמן משומש מהמסעדות שלהם. אנו מסירים שומן, שמן ושומן לפני שהוא נכנס למערכת הביוב ומציעים שירותים אחרים המאפשרים ניקוי מלכודות שומן ואיסוף שמן בישול משומש. המסעדה שלנו משתמשת ביותר מ -1,000 רגל מעוקבת של שומן ושמן לכל רגל מעוקבת, ואנחנו רק נכנסים לחוזה ל -10 שנים עם עיריית סן דייגו כדי לאסוף את מלכודות השומן לא רק כאשר הם זקוקים לניקיון, אלא גם כדי לבצע תחזוקה וניקיון.

ניקוי מלכודות שומן באזור המפרץ נחשב לאחד הפתרונות היעילים והסביבתיים ביותר לניהול פסולת. היתרונות של מלכודות שומן ומיחזור מלכודות שומן הם כפולים: הם עוזרים לחקלאות ולמזער את סתימות הביוב והפסולת שנכנסת למקור המים.

FFS מונעים זאת על ידי מעקב אחר ה- BMP ושמירה על שומן, שמן ושומן ממערכת הביוב. משמעות הדבר היא כי התעלות דורשות פחות תיקון ותחזוקה כאשר משתמשים במלכודות שומן.

אם אתה יודע למחזר את שומן הפסולת שלך

נשמח אם תוכל לאסוף אותו מאיתנו כשהוא נאסף במלכודת השומן. אנו משתמשים במלכודות שומן למניעת עצירות ומטפלים בשמן בישול, שמן ושומן משומשים ממערכת הביוב. כאות למיחזור פסולת, המומחים שלנו חברו למומחה לטיפול במי הפסולת מכליאת שומנים באדלייד.

המים בורחים ממלכודת השומנים דרך צינור ניקוז ונכנסים למערכת הביוב דרך מלכודת שומן

לאחר מכן המסעדה יכולה לשכור שירות לוכד שיסלק באופן קבוע את התכולה וישליך את השמן בבטחה. הכל נגמר בשירותים, בפינוי הפסולת או נשטף לטמיון. שירות משאבת שומן, כמו למשל משאבת שומן במסעדה, יכול להיות טרקטור שאינו משליך את כל השומנים כהלכה.

חשוב להקצות לחברה לקחת את פסולת השומן למפעל מיחזור או לאתר ההטמנה שלה, דבר שיכול להיות בעל יתרון סביבתי אם הוא לא יגיע להטמנה.

חברות שזורקות שומן ושמן

כולל אך לא רק למסעדות, חנויות מכולת, תחנות דלק, מסעדות וחנויות מכולת, צריכות להתקין מלכודות שומן בכדי למנוע את כניסת החומר למערכת הביוב ולסתום אותה. חברות עם מלכודות שומן ו / או בתי זיקוק נפט ומתקנים תעשייתיים אחרים, כמו גם מתקני טיהור שפכים ציבוריים ופרטיים, צריכות שיהיה כולן מלכודת שומן או תפיסה כדי להרחיק שומנים ממערכת הביוב.

מלכודות שומן לא רק שומרות על ניקיון המסעדות

אלא גם יכולות להבטיח כי שומן, שמן ושומן ממערכת הביוב לא ייכנסו למתקן לטיפול בשפכים או למתקני טיפול בשפכים תעשייתיים אחרים. על ידי ניקוי מלכודות שומן באופן קבוע, תוכלו לסייע במניעת הצפה של ערפל וסתימת מטבחי המסעדות וצינורות הביוב. ברגע ששומן לוכד שטיפה, הוא מתחלב ונכנס לתחום השטיפה, ועלול לגרום לבעיות עבור מסעדות, חנויות מכולת, תחנות דלק ומתקנים אחרים. אם השומן המדומה אינו מופרד ממלכודותיו, הוא יכול לשטוף לשדות שטיפה ולגרום לבעיות עבור המסעדה.

אף אחד לא רוצה ששומן

שמן או שומן יכנסו לצינורות הביוב כי זה יכול להיות השלכות הרסניות. למרבה המזל, ישנן דרכים להשליך שמן בישול מבלי לסתום את מערכת הביוב או לגרום לכאוס לא רצוי על הרצפה או לפחים. מיחזור שומן: מיחזור שמנים למאכל: ניתן לאסוף גרילים, מגרד, טיגון עמוק ואמבטיות שומן במיכלי מיחזור שומן ללא דליפה הניתנים לאיטום. קשרו שקית שמן, נוזל יבש או רך והניחו בכלי מלא מכסה.

רוב פסולת השומן בזרם מונעת מלהגיע לבור הספיגה על ידי גירוד יסודי של הקונכיות

שמור את השומן במי הכביסה ושטוף אותו מעל פני השטח, ולוכד שומן יסיר את הפסולת לאחר ניקוי יסודי. יש להסיר מי פסולת מוצקים שאינם צפים במהלך פינוי שומן שגרתי – לתפוס ניקוי או הפקדה בתחתית מלכודות השומן.