פורץ רכבים מקצועי

סיברטן אומר שמכוניות ישנות יותר קלות לגניבה מכיוון שהמנעולים וההצתה מסובכים יותר. ניתן לפתוח אותם על ידי שיגור מפתח מגולח ושחוק, שגנבי מפתחות מכנים אותו "חיץ נדנוד".

בעלי מכוניות לא צריכים ללחוץ על כפתור הנעילה אלא אם המפתח ממוקם במרחק מסוים מהרכב

אנשים לעיתים קרובות משאירים את מפתחות הרכב שלהם ליד דלת הסופרמרקט שלהם בזמן שהם אוספים את שקי הקניות. אולם רוב האנשים אינם יודעים שיש להם מפתח שרות מגנב הרכב ושהוא יכול להשתמש בו כדי לגנוב ולנסוע.

הלשכה לפשיעה בביטוח לאומי גילתה שבין 2013 ל -2015 דווח כי יותר מ -147,000 כלי רכב נגנבו ללא מפתחות. מערכות מעקב אחר רכבים גנובים ומערכות lojack עלולות להקשות על הסתרת המכונית.

אזעקות טובות

חיישני תנועה, שכנים סקרנים ומצלמות מעקב יכולות למנוע מגנבי מכוניות להגיע לאזורים אחרים, אך הם יכולים גם להימנע מהם. כדי להחמיר את המצב, במקרים מסוימים התושבים שוכחים לנעול את דלתות הרכב ולהשאיר פריטים, כולל מפתחות הרכב, בבית. רוב ספקי הביטוח מחפשים נהגים שמשאירים את מפתחות הרכב, מחזיקי המפתחות, המנעולים או המשדרים במכונית.

לדעת אם בעל רכב הוא גנב או לא יכול לגרום למכונית לנוע תוך פחות מעשר שניות. מומחים חושפים מה משך את עיניהם של גנבי מכוניות כשחיפשו מטרה חדשה וכיצד להגן על הרכב שלהם.

משרד הסטטיסטיקה הלאומית (ONS) מצא דפוס של גניבת מכוניות. לפני נגיף הקורונה, מספר גניבות הרכב היה 950 בחודש. בבנגקוק, תאילנד, רכבי טויוטה, טויוטה היילקס, איסוזו D-Max וטנדרים היו כלי הרכב הגנובים ביותר.

גניבת כלי רכב (הידוע גם בארצות הברית כגניבת מכוניות) או כלי רכב מנועים היא מעשה גניבה פלילי או ניסיון לגנוב רכב. בספוקאן, וושינגטון, גנבים גונבים מדי שנה בין 25,000 ל -30,000 מכוניות.

גנבים מחפשים אחר כלי רכב נחשקים במרכזי קניות

שדות תעופה ובמקומות אחרים בהם חונים מכוניות. בעזרת גישה זו, גנבים יכולים להתחמק מאיתור ולהמשיך לגנוב כלי רכב במדינות שונות. בלונדון, המשטרה טוענת כי 50% מתוך 20,000 גניבות המכוניות מדי שנה הן הייטק, עם יציאות אבחון OBD, ערכות שיבוט מפתחות וסימולטורים עקיפים.

גנב הרכב יכול להאריך את אות המפתח באמצעות מגבר אות פשוט. הדבר מייאש ואומר לגנב כי סביר יותר להיתפס אם הרכב יגנב.

לרכב שלך יש מספר זיהוי רכב (VIN) על השמשה הקדמית. כפי שהשם מרמז, יש לשלם ביטוח אם המכונית שלך נפגעת מרכב אחר. זוהי עבירה פלילית ונשמרת בסוד מכיוון שגנבי מכוניות יודעים שכן.
למידע נוסף בתחום של פורץ רכבים מקצועי עליך לבקר באתר orlock.co.il

הוא הוסיף כי גניבת מכוניות ופשעי רכוש הם בעיה שמציקה לספוקיין. מבחינתו, לא כל מי שגונב מכונית דומה לו, מנפץ חלונות ומחפש חפצי ערך.

על פי המשטרה ותושבי טודס היל בכוננות גבוהה

שני רכבי יוקרה נגנבו בטוד היל תוך יומיים השבוע, פשטה על בית בפריצה מצמררת וחיפשו במכונית דברי ערך במיוחד. מיקומים אפלים ומרוחקים כמו בנייני דירות, חניונים, חניונים תת קרקעיים וחניונים מרובי קומות אטרקטיביים לגנבי רכב מכיוון שהם יכולים להעביר את רכביהם ממקום למקום. גורמי אכיפת החוק טוענים כי רכבים בעלי ערך גבוה בשכונה ממוקדים על ידי צוותים מקצועיים ממספר מדינות, בעוד שכמה רכבים אחרים ממוקדים על ידי בני נוער וצעירים ממקומות אחרים בניו יורק, כולל ברוקלין והברונקס, לגניבות קטנות ו כמויות גדולות של מכוניות.

רוב הגנבים הם אופורטוניסטים המנצלים טעויות טיפשיות שאנו עושים, כגון השארת החלון האחורי פתוח או אי נעילת המכונית. הנוכלים עובדים בדוגמאות ותמיד מחפשים אחר דגמים מסוימים של מכוניות וכלי רכב, כמו גם מכירת חלקים.

כשאתה חושב על גנבי מכוניות שאתה רואה בסרטים ותכניות טלוויזיה

הם בדרך כלל נמצאים במכוניות ספורט יוקרתיות. אנשי מקצוע, לעומת זאת, גונבים את הרכב שלכם במבט אחד ליעד מסוים. למי שמתפרנס לגנוב מכוניות יש רשימת קניות יומית של רכבים מסוימים הדרושים כדי לשמור על זרימת החלקים לדגמים הפופולריים ביותר.

קרם 2 ביקש מסיברסן להראות להם איך נראה גנב מכוניות

והוא הסכים. למרות שעצות מסוימות עשויות להיראות מובנות מאליהן, כגון אי הפעלת המכונית עם מפתחות בהצתה, פולר גילה שרוב בעלי המכוניות לא יודעים מה לעשות לגבי גנבי מכוניות. גנבי מכוניות לשעבר אומרים שההרתעה הגדולה ביותר היא לא לעצור אותם, אלא את המכונית, שהיא מטרה קלה.

הבעלים יצא ועמד לידי ואמרתי שאני רוצה לבדוק את הסטריאו ולהיכנס ולפגוע במנעול הדלת והוא נכנס ונסע מהר ככל האפשר, תג מהירות דפק על חלון ונסע במכונית שהייתי רוצה למכור כי היא נמצאת לבד כבר שנתיים.