עוגיות מזל ממותגות – איך עושים את זה?

????

אמא שלי חובבת 'עוגיות מזל ממותגות' ויש לה 'מועדף'. היא לא תגיד לי איך היא עושה את זה והיא אפילו קיבלה אותם מהחנות. האם בכל זאת יש אפשרות לקנות אותם ממנה וכיצד היא יכולה לעשות את מה שהיא עושה? אשמח לראות מה היא עושה.

התשובה הטובה ביותר לכך היא "אולי היא משתמשת באמיתיים וכותבת עליהם את מזלה" שלה "?
לעוד מידע על עוגיות מזל ממותגות – איך עושים את זה? וסוויט לוגו כדאי לבקר באתר sweetlogo.co.il

או שאולי היא משיגה אותם באינטרנט ומדפיסה את מזלה שלה על תבנית?

או שאולי היא קונה עוגיית הון ריקה ואז עושה איתה מה שהיא רוצה: * השתמש בסמן כדי לכתוב על העוגיה הריקה * גירד את הכתיבה הישנה בעזרת סכין מלאכה וכתוב עליה בכתיבה חדשה- —- ראיתי אותם בארה"ב באינטרנט שבהם אתה יכול לקנות אותם בנפרד. הן לא עוגיות מזל מבחינת האריזה החיצונית, כך שתוכל לשלוח אותן אליך בצינור פלסטיק אך הן יהיו עוגיות רגילות ללא כתיבה כלל. אתה יכול גם לבקש להדפיס אותם בבית שלך אבל אני לא יודע אם זה באמת אפשרי.

קיבלנו כמה במהלך הקיץ ליום ההולדת של אחותי הקטנה. יכול להיות שאני טועה, אבל כתוב עליהם "מודפס על ידי . אם משאלתך תתגשם. "זה בערך כמו עוגיית הון אבל קטן יותר.

למי שאני מסתכל יש את המזל בתוך העוגיה. אז אתה לא יכול לכתוב עליהם. אבל הם עדיין אטום כדי שלא תבלבל אותם. בנוסף להון על העוגיות של אמי יש הדפס מהודר מאוד, שנראה ממש נחמד להסתכל.
למידע מורחב אודות עוגיות מזל ממותגות – איך עושים את זה? ועוגיות מזל ממותגות מומלץ לבקר ב- sweetlogo.co.il

מיתוג … זו המילה הנכונה? הרבה חברות מחלקות עוגיות מזל. הן לא כוללות עליהן אמירות אבל הן כוללות את המותג. אני מאמין שזה עובד כי זה כמו פריט קידום מכירות. למשל אם עוגיית המזל אומרת 'מקדונלד'ס' מישהו שאוכל יש יותר סביר שתחזור למקום או תקנה מהם משהו. זה גם עוזר להם למתג את הונם.

אולי עוגיות המזל אינן כוללות את שם המותג אבל יש עליהן את שם החברה/הלוגו. האם זה לוגו על תווית שאומר למי הודפס העוגיה?

__________________

גור חדש על גבי תינוק חדש על גבי פרק חדש יהיה ג'ינס …