בחירת מתחם לפעילות לייזר טאג

המקומות הטובים ביותר לבילוי משפחתי

לייזר טאג הוא משחק שהומצא ב-1979 ומאז קיים. זה משחק שבו שחקנים לובשים אפודים מיוחדים ונושאים רובי לייזר, שיורים קרני אינפרא אדום. מטרת המשחק היא ללכוד את הדגל של הקבוצה השנייה או לחסל את כל שחקני היריבים.

המקומות הטובים ביותר למשחקי לייזר טאג:

1) לייזר טאד פאוור

2) LAZER TAG LAX

3) לייזר Xtreme

4) לייזר קווסט קרלסבד

לייזר טאג מקורה היא פעילות מהנה שמשפחות יכולות ליהנות ממנה יחד. זוהי דרך מצוינת לבלות עם המשפחה שלך תוך כדי הנאה ופעילות גופנית.

ישנם מקומות רבים באזור סן דייגו המציעים לייזר תג מקורה. הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לתיוג לייזר מקורה בסן דייגו:

פארק הפיינטבול – זהו אחד המקומות הפופולריים ביותר לתיוג לייזר מקורה בסן דייגו, והוא קיים מאז 1992. יש להם ארבעה אזורי משחק שונים ומציעים הרבה חבילות שונות כך שתוכל לשחק כמה שתרצה . פארק הפיינטבול מציע גם שירותים כמו אוכל, משקאות, חטיפים ועוד. יש להם אפילו מסיבות פרטיות כך שתוכלו לחוות חוויה מדהימה עם החברים או בני המשפחה שלכם!

Laser Adventure – המקום הזה קיים מאז 1987 ויש לו שני מיקומים במחוז סן דייגו! הם מציעים המון חבילות שונות בהתאם לכמה אנשים משחקים, כמה זמן אתה רוצה

לייזר תג – היסטוריה קצרה של היכן הכל התחיל ומדוע זה עושה קאמבק

לייזר טאג למבוגרים הוא משחק שבו שחקנים מנסים לצבור נקודות על ידי תיוג יריביהם בקרן לייזר אינפרא אדום ידנית. השחקן שיש לו הכי הרבה נקודות או האיש האחרון שעומד מנצח.

משחק הלייזר טאג הומצא ב-1979 על ידי ג'ון קרנוואל, שעבד בחברת הצעצועים Worlds of Wonder. בשנת 1981, הוא פיתח ורשם פטנט על הרעיון שלו למשחק מקורה שישתמש באלומות אור כדי לדמות לחימה בין שתי קבוצות של שחקנים. המשחק הזה ידוע כעת בשם לייזר טאג.

ב-1989, Worlds of Wonder פשטו רגל ומכרו את נכסיהם ל-Hasbro Inc., שהפסיקה את הייצור של משחקי לייזר טאג ב-1994.

בשנת 2017, Hasbro הודיעו שהם יציגו מחדש את Laser Tag בשנת 2018 כחלק משותפות חדשה עם ערוץ היוטיוב NERD HQ ורשת התוכן המקוונת של Discovery Communications.

לייזר תג הוא משחק בו שחקנים משתמשים בלייזר אינפרא אדום כדי לירות ביריבים. המשחק משוחק בזירה סגורה. המטרה היא לחסל את כל שאר השחקנים או הקבוצות על ידי תיוגם בקרן לייזר ואז הם יצאו מהמשחק.

תג הלייזר הראשון הומצא בשנת 1979 על ידי ג'יימס מקגוון ונקרא "פוטון". הוא יוצר לשימוש מסחרי, אבל הוא מעולם לא המריא. בשנת 1987 ייצרה חברה בשם "לייזר טאג" רובי לייזר ששימשו למטרות פנאי. רובים אלה לא התקבלו היטב מכיוון שלא הייתה להם כל אסטרטגיה מעורבת איתם, אז אנשים העדיפו לשחק פיינטבול במקום.

בשנת 2003, הוצג ציוד הלייזר תג המודרני הראשון והוא הפך לפופולרי בקרב ילדים ובני נוער – הפעם היו מצבי משחק שונים שהפכו את המשחק למעניין יותר עבור שחקנים שרצו יותר מאשר רק שיירו בו.

ההיסטוריה של תג לייזר מקורה

לייזר תג מקורה הוא משחק שקיים מאז שנות ה-70. זה נקרא במקור "תג לייזר" אך שונה שמו ל"תג לייזר פנימי" על מנת להבדיל בינו לבין תג לייזר חיצוני.

בשנת 1979, משחק הלייזר טאג המקורה הראשון נוצר על ידי חברה בשם Laser Tag Inc. החברה הוציאה את המשחק שלהם לציבור ב-1983, והמבצע הראשון שלהם היה 5,000 דולר ב-1984.

מחיר המשחק עלה משמעותית מאז וכעת הוא נמכר בממוצע של 2,000 דולר ליחידה.

בסוף שנות ה-90, חברה בשם Laser Quest החלה להציע חווית לייזר טאג שבה שחקנים יכולים לירות על מטרות על הקירות והתקרה. זו הייתה הפעם הראשונה שלאנשים הייתה הזדמנות לשחק לייזר טאג בחלל סגור.

לייזר טאג הוא אחד המשחקים הפופולריים ביותר שמשחקים בחללים פנימיים. שחקנים לובשים אפודים עם חיישנים הרושמים כאשר הם נפגעים מקרן של שחקן אחר.