מה לעשות שבוע ברומא?

כשיוצאים מהפורום, סעו מערבה לפיאצה נאבונה ותיהנו מהמראות והקולות של רומא. מספר שעות לפני הפתיחה מוצעים סיורים מודרכים בוותיקן, המבקרים בקולוסיאום ובאנדרטאות כמו הפנתיאון, המדרגות הספרדיות ומזרקת טרווי.

קנו את הפיצה הטובה ביותר ב- Da Baffetto

אחת המסעדות המומלצות שלנו. לאחר ארוחת הערב בקמפו פיורי האטמוספרי, טיילו למזרקת טרווי (מדרגות ספרדיות) ועקבו אחרי המדריך שלי הלב של רומא, זמין כסיור שמע חינם. לאחר ארוחת הערב, סעו במונית חזרה לקמפו כדי לסיים את היום במעקב אחר המדריך והגעה לכיכר המפורסמת המוארת.

ללא ביקור בוותיקן ובמוזיאון הוותיקן, שום טיול ברומא לא יהיה שלם. אם אתה רוצה לבקר בו בטיול סוף שבוע לרומא, הקפד לרכוש כרטיסים באינטרנט. בקר בוותיקן ובמוזיאון ברומא: במסלול זה אתה יכול לבקר בוותיקן דבר ראשון בבוקר.

אנו ממליצים להזמין כרטיסים בהקדם האפשרי מראש, כך שתוכל לחוות את מה שאנו רואים כגלריית האמנות הבלעדית ביותר בוותיקן. אם אתם מעוניינים בצלילה עמוקה יותר, הצטרפו לסיור המודרך המצוין בגלריית בורגזה וטיילו.

ההגעה לוותיקן קלה

וסיור מלא במדינת העיר לוקח בערך יום. ביקור מלא כולל ביקורים במוזיאון העיר הוותיקן, בזיליקת פטרוס הקדוש ובקפלה הסיסטינית המפורסמת. לאחר שעה של ביקור בבזיליקה תוכלו לבקר במוזיאון, שבו כמה יצירות אמנות נפלאות, כולל הקפלה הסיסטינית, יצירת המופת האיקונית של מיכלאנג'לו.

אל תשכח לטייל בכל חלק ברומא כדי לחוות ביראת כבוד את הכוכבים, בניינים ואנדרטאות עוצרי נשימה וליהנות מהמוזיאונים הפתוחים שבהם העיר מפורסמת.

זהו מקום ידידותי וקל לבקר ברומא

לבלות סוף שבוע ברומא וליהנות מארוחה או שתיים, ממש ליד תחנת רומא טרמיני. אם זה בטווח המחירים שלך, כשהמטרו ושאר העיר זמינים במשך רוב היום ו -4 ימים ברומא מתחילים ומסתיימים במרחק של 15 דקות הליכה מכל תחנת מטרו, אנו חושבים שתהיה מאוד מרוצה העמדה שלך ברומא.

הוא מנוגד ישירות לפנתיאון והוא מקום חובה בכל טיול סוף שבוע לרומא. אחת האטרקציות המפורסמות ביותר ברומא היא מוזיאון הוותיקן, המושך אליו יותר משישה מיליון איש מדי שנה. הסיורים הטובים ביותר לביקור ברומא ביום אחד הם הוותיקן, הקפלה הוותיקנית של הוותיקן, בזיליקת פטרוס הקדוש, הפנתיאון, מזרקת טרווי וכמובן הקולוסיאום המפואר.

בקר בקפלה הסיסטינית

הקולוסיאום, מזרקת טרווי ועוד ועוד עם מדריך טיולים מורשה ומשעשע דובר אנגלית. למי שרוצה שמדריך מקומי או בעל ידע שיציג בפניהם את העבודות בפירוט, עיין באחד ממדריכי העיר הנצחית או במדריכי העיר הנצחיים הפופולריים שלנו. ניתן לבקר בפורום הרומי ובגבעת הפלאטין ללא מדריך (אינני יכול להסביר מה היינו צריכים לעשות ללא המדריך שלנו), אך בקר במפלסים הנמוכים של הפורום עם המדריך שלנו והלך רחוק ככל שתוכל בפליאה מהעומק ולרוחב ההיסטוריה של רומא העתיקה.

לא ביקרנו במוזיאון הוותיקן בטיולים קודמים לרומא

אבל אם זהו הביקור הראשון שלך בעיר, אני ממליץ לך בחום לבקר בהם. אם אתם זקוקים למדריך ומעוניינים ללמוד עובדות היסטוריות רבות ולראות הכל, אין סיבה לשלם עבור סיור מודרך בחלק זה של הוותיקן. עוד סיור מצוין ברומא, רומא מציעה את סיור יום רומא ביום המכסה את מרבית נקודות השיא של העיר ביום אחד ומהווה דרך מצוינת לראות את כל המראות של רומא ולא לדאוג להימלטות מתורים ותורי כרטיסים.

המסלולים הטובים ביותר כוללים ביקור בקפלה הסיסטינית המפורסמת בעולם

אחת מיצירות המופת של מיכלאנג'לו, הכניסה הסיסטינית בתולי וסיורים מודרכים במוזיאון הוותיקן בקבוצות קטנות. תוכלו גם להזמין כרטיסים שמורים לבזיליקת פטרוס הקדוש לפני קבלת המדריך.

במהלך ביקורך בוותיקן, תוכל להסתובב בעיר בכוחות עצמך, לקחת סיור אודיו או להצטרף לסיור מודרך במידה וההזמנה מראש.

אם אתה רוצה לבקר בפנים הקולוסיאום, הזמין כרטיס כניסה מראש. כרטיס ColosSEUM שלכם הוא הכניסה הטובה ביותר לפורום הרומי ולגבעת הפלאטין שתוכלו לבקר בו באותו היום ובסמוך. הוא מקבל מקום בשורה הראשונה לחורבות רומא העתיקה והפורום.

באמצע הביקור הזה בקמפידוגליו, אחת משבע הגבעות של רומא, בקר בפורום שבו חצב טראג'אן את עמודיו כדי לייצג את אחד מניצחונותיו הצבאיים. אתה יכול לבלות יום שלם בפירנצה כדי לבקר בפסל דוד ולשקוע בתרבות.

אם אתה אורז הרבה טיולים במהלך הביקור שלך ברומא, אין טעם להפיל את הטיול שלך ותמיד תחזור לרומא עם קצת מזל.

אם הייתי צריך לתת עצות בכל הקשור לאכילה ברומא

זה יהיה להימנע ממקומות התיירות. באחד הפוסטים הקודמים שלי, שיתפתי כמה הצעות נהדרות למקומות יוצאי דופן ברומא. להלן סיור ההליכה שלי ברומא בן יומיים, המציג את הפעילויות והמקומות הטובים ביותר לביקור ברומא לסוף שבוע.