למה הסכם ממון לפני חתונה כל כך חשוב

?

רבים מכירים את ההסכם ממון-המסמך המעניק לכל אחד מבני הזוג נתח חוקי וכלכלי בנכסיו ובהכנסתו של האחר. זה חשוב במיוחד במערכת יחסים כאשר זוג מתחיל לדבר על סידור ארוך טווח.

מדוע הסכם ממון הוא קריטי?

כאשר אתה מתכנן להינשא לאדם שאפשר להעביר איתו את שארית חייך, עליך להיות בטוח שתגן על זכויותיך ועל נכסיך. זו הסיבה שחשוב כל כך לחתום על הסכם ממון. הסכם ממון עוזר להגן על נכסי הצדדים, שלכל אחד מהם צרכים אישיים משלו.

לצוות שלך להגנה על נכסים ולדיני משפחה בגומלסקי, גורדון, דאוטש ופרנל יש את הניסיון והמומחיות להתמודד עם האתגרים של הסכם ממון.

הסכמי ממון הם קריטיים להגנה על האינטרס והנכסים של כל צד, במיוחד בגירושין. זה מה שהופך את ההסכם לקדם הנישואין למשמעותי כל כך: צד אחד מוותר על חלק מזכויותיו לחלוק ולרשת את נכסיו של השני בזמן פרידה. היא יכולה להפוך כל תביעה עתידית נגד בן זוג שנפטר להרבה יותר מסובכת, כגון תביעה המבוססת על הונאה או תמיכת בני זוג.

סוגים של הסכמי ממון

ישנם שני הסכמי ממון קדם שמומלץ לקחת בחשבון: MSA ו- ADMA.

הסכם הסדר זוגי (או MSA) הוא הסכם הפרדה. הוא נותן לשני הצדדים גירושין על פי בית המשפט: הוא קובע מי מקבל מה ולמי יש מה הטענות, והוא קובע את תנאי הגירושין הסופיים.

הסכם לידה (או ADMA) הוא הסכם שנחתם לפני שאתה מתחתן. היא עשויה לכלול הפרשות לתחזוק בית אחד או שניהם, חלוקת הנכסים הזוגיים והקצאת חובות זוגיים.

להלן 2 זיכרונות ממניסיוננו:

מקרה 1: הסכם ממון בין אישה בת 35 לגבר בן 58.

הסכם ממון הוא חוזה בין הצדדים. לדוגמה, אם הצדדים אינם נשואים ומעולם לא החזיקו את עצמם כבעל ואישה לאף אדם אחר, אין שום דבר מחייב מבחינה משפטית ביחסי הזוג. חוזה בין הצדדים שאינו מחייב משפטית חייב להיות בכתב.

במובן האמיתי, הסכם ממון הוא הסכם בין שני אנשים לגבי זכויותיהם וגבולות זכויותיהם בנישואין עתידיים.
כדי לשמוע פרטים נוספים על למה הסכם ממון לפני חתונה כל כך חשוב באפשרותך לבקר ב- notary-heskem-mamon.com

מקרה 1: הסכם ממון שנחתם לפני נישואי בני הזוג. זה שהם נשואים, וכי לבני הזוג לא היו ילדים משותפים יש השפעה על אכיפות ההסכם. אין חוזה נישואין ולכן אף אחד לא יכול לאכוף את ההסכם ממון החוזי. לכן החוזה של בני הזוג מבוסס בעיקר על כוונתם להתקשר.

זו הסיבה שהם צריכים לחשוב היטב על הסיכונים: הסכם ממון יכול להיתקל בבעיות מסוימות. לדוגמה, הסכם ממון יכול להיחשב כבלתי ניתן לאכיפה אם בני הזוג אינם עומדים בדרישות מסוימות, כגון נישואין תקפים או שאינם נשואים.

בני הזוג אינם חייבים לעמוד בדרישות אלה, אך אם לא הם עשויים להיות בעיות באכיפתו, בהתאם לנסיבות הפרטניות של בני הזוג. רוב המדינות דורשות לחתום עליו בבית משפט פתוח ועל ידי עדים או לחתום בתוך 10 ימים מיום החתימה.

ישנם גם הסכמי ממון מסוימים שהם בטלים על סמך התנהגות הצדדים. לדוגמה, אם אתה או בן זוגך עברת עבירות פליליות, הדבר כולל הרשעה בעבירות הונאה וגניבה. בנוסף, אם לבן / בת הזוג שלך היה מראש