כמה עולה שירותי אדריכל?

הם עשויים לחייב אותך לפי מטר מרובע, או שהם עשויים לגבות עמלה על סמך עלות הבנייה, למשל. עלות העבודה עם אדריכל יכולה להשתנות משמעותית בהתאם לאדריכל ולפרויקט. בית ישן זה מסביר: "שכר האדריכלים משתנים מאוד בהתאם לפרויקט, הכלכלה המקומית, הניסיון והמוניטין של האדריכלים.

העמלות נעות בדרך כלל בין $2,014 ל-$8,375, עם ממוצע של $5126. אבל התעריפים יכולים להיות הרבה יותר גבוהים, בהתאם לנפח העבודה ומורכבות העבודה.

עדיף לדבר עם כמה אדריכלים באזור שלך לגבי העלות של תכנון הפרויקט הספציפי שלך

לרוב, אדריכל שמשלם לפי שעה יכול להעריך עבורכם מה יהיה התעריף הכולל עבור הפרויקט שלכם. עבור הפרויקטים החשובים ביותר שלך, יש סיכוי טוב שהאדריכל שלך יקים מבנה שכר טרחה המבוסס על אחוזים מסך עלות הפרויקט.

עם זאת

זהו מבנה תמחור במשא ומתן מכיוון שהלקוחות בעצם מגדירים את תקציב הפרויקט הכולל מול האדריכל כדי למנוע עליות מחירים. כמה אדריכלים או סטודיואים בודדים מוכנים להקצות תשלום קבוע עבור הפרויקט כולו בחוזה. לחלופין, התעריף האחיד עשוי לכלול את עבודתם של אדריכלים על הפרויקט כולו.

הערכות עלות הפרויקט לעיל הן עבור שירותי אדריכלות המבוצעים על ידי אדריכל מורשה

שכר טרחת האדריכלים משתנים בהתאם להיקף העבודה עבורך ולתעריף הנוכחי עבור השירותים שלהם באזור שלך. כדי לקבל מושג על הטווח, ראיינו 11 אדריכלים. ישנן דרכים שונות שבהן גובים אדריכלים עבור השירותים שלהם, הכוללות תעריפים קבועים (או אחידים), תעריפים לפי שעה ושיעורי ריבית. למידע נוסף על כמה עולה אדריכל באתר אסתי איפרגן אדריכלות.

בדרך כלל בחירת אדריכל לפרויקט שלך

תהיה תלויה במידת העזרה שתבקש. עם זאת, לפעמים ייתכן שיהיה עליך רק אדריכל כדי להשלים חלק מהפרויקט שלך. לדוגמה, אם הבניין שלך דורש אדריכל רשום (RA) כדי לצייר דיאגרמה סכמטית של פרויקט אמבטיה קטן למדי.

האדריכל שלך עשוי לגבות תעריפים שונים לשעה עבור סוגים שונים של עבודה (מדידות בתים מול שרטוטים) ולמשך הזמן שאנשי מקצוע שונים (מזטר ועד בכירים) עובדים בסטודיו.

רוב האדריכלים קובעים את התעריפים שלהם עבור השירותים שלהם

כאחוז מהתקציב שאתה מוציא על הפרויקט שלך אם החלטתם ללכת בדרך זו לפרויקט הבא שלכם, חשוב לכלול את הוצאות האדריכל בתקציב שלכם יחד עם הוצאות נוספות.

ודאו שעלויות האדריכל כלולות בתקציב שיפוץ הבית הכולל שלכם. אנשים רבים משתמשים ושוקלים הלוואות אישיות בריבית קבועה כדי לכסות את כל או חלק מהעלות של פרויקט, כולל אדריכל.

בנוסף, ניתן לשלוח כספים תוך שעות עבודה לאחר אישור ואישור תנאי ההלוואה, דבר שהוא קריטי במקרה של עלויות פרויקט בלתי צפויות או חריגה מהתקציב.

עמלות יכולות להתבסס גם על 5-15 אחוז מעלות הבנייה של הפרויקט

תכנון נספח חדר בגודל 25 על 25 מטר, שהיה עולה 165–200,000 דולר לבנות, היה מזכה את האדריכל בחשבונית של 8,250–30,000 דולר; בשיטת תמחור זו, העמלה עבור בית חדש בהתאמה אישית של $750,000 יכולה לנוע בין $37,500 ל-$112,500.

אז אם אתה מוציא $300,000, עמלות עיצוב יכולות לנוע בין $24,000 ל-$36,000. במקרים אלו, עלויות התכנון נעות בין 15% ל-20% מעלות הבנייה.

כמה אדריכלים מבקשים למטר מרובע תלוי בשירותים הניתנים

שעשויים לכלול פיתוח קונספט, בנייה וניהול פרויקטים. העלות למ"ר משתנה לרוב בהתאם למורכבות הפרויקט ולניסיון של האדריכל. העלות למטר מרובע של אדריכל הנדרש לפרויקט נתון יכולה להשתנות מאוד ללא קשר לגודלו.

אדריכלים יגבו 2.5% עד 12%

או 8,000 עד 3,000,000 דולר ארה"ב על סמך עלות פרויקט הבנייה המסחרית אם הפרויקט שלכם גדול או מורכב, כמו בניין מותאם אישית של יותר מ-5,000 מטר מרובע, המכיל פרטים ספציפיים רבים, גימורים וחומרים איכותיים ועבודות הנדסיות מורכבות, האדריכל שלכם עשוי לגבות מכם את העלות הכוללת של הפרויקט A.

אחוז מסוים של סביר להניח שתשלם חלק מעלות הבנייה הכוללת בהתבסס על תמחור ברמת הפרויקט (בנייה חדשה או שיפוץ).

הכללת מסמכי בנייה מרובים כגון ציוד חשמלי ומכשירי חשמל

יכולה להגדיל את העלות מ-$10,000 ל-$60,000 בסך הכל, אתה מסתכל כעת על עלות ממוצעת של 30,000 $ ועלות בנייה ממוצעת של 300,000 $. אדריכלים כמעט תמיד לוקחים אחוזים מסך עלות הפרויקט או באזור של 10,000 $ עד 60,000 $.

התעריפים משתנים גם בהתאם לניסיון ולמוניטין של האדריכלים או הסטודיו הפרטיים

והשירותים שהם מספקים (כגון עריכת תוכניות ומסמכים ניהול מבנים וכו'). עבור פרויקטים כמו זה, נפוץ מאוד לראות מודל שכר שעתי עם מגוון תעריפים משוערים, המבוסס על פרויקטים דומים אחרים באותו קנה מידה שנעשו על ידי חברת פרויקט זו.

שכר טרחת האדריכל מחושבים בדרך כלל כאחוז מסך עלויות הבנייה

שנע בין כ-8% ל-15%. העלויות השעתיות של אדריכל הן די פשוטות אם הן מחויבות על סמך שעות עבודה ספציפיות בפרויקט. על פי מחקר, שכר שעתי לאדריכל נע בדרך כלל בין 80 ל-100 דולר. הוא יכול אפילו לעלות על 100 דולר בהתאם למיקום ולסוג הפרויקט עליו הם עובדים.

עם זאת רוב בעלי המקצוע אינם גובים עמלה כזו

שכן כמות העבודה והזמן בפרויקט יכולים להשתנות מאוד. מכיוון שיש פחות שירותים או משימות, בדרך כלל קל יותר להעריך את מספר השעות שייקח להשלמת פרויקט ולאחר מכן לחשב תעריף אחיד על ידי ידיעת תעריף החיוב השעתי.

אם אדריכל צריך לדרג את הפיצויים שלו בתעריפים אחידים ולא באחוזים, הוא או היא יצטרכו לדרג את שכר הטרחה שלך על סמך כמה זמן הוא חושב שהפרויקט וכל מה שקשור אליו ייקח.

וזכרו, מאחורי הקלעים של כל עמלות האדריכלות, יש ספקולציות לגבי מספר השעות שאדריכל או משרד חושב שייקח להשלים פרויקט.

לפני שידע את עלות הבנייה המדויקת

האדריכל עשוי לגבות אחוז מסוים מההערכה הטובה ביותר של עלות הבנייה. אבל הם עדיין צריכים לדעת (לצורכי תכנון) כמה האדריכל יגבה עבור השירותים היקרים הללו כדי שיוכלו להפריש כספים במסגרת הפרויקט. קבלנים מחייבים באותו אופן כמו אדריכלים, אך קשה יותר לראות אותם מכיוון שלעתים קרובות הם מחלקים את העלות בין שלבי בנייה שונים או אספקת חומרים.

האחוז מבוסס על ידיעת האדריכל מה עשויות להיות עלויות הבנייה הרגילות עבור סוג זה של פרויקט באמצעים קונבנציונליים (למשל ממוצע היסטורי% =% מהערכות האדריכלים על עלויות הבנייה.

מציין מה עשוי להיות התעריף הטיפוסי לחבילות שירות מקצועיות שונות

בהתאם לשירותים הכלולים בכל חבילה, עבור פרויקטים טווח התעריפים הטיפוסי לפרויקט מגורים ב-B&V נע בין 8% ל-20% מהבניין עלות ומשולם בדרך כלל על בסיס שעתי. התעריפים שלנו אינם קשורים ישירות לעלות הבנייה (חלק מהאדריכלים עושים זאת מסיבות שונות עם יתרונות וחסרונות משלהם), אך הם נוטים להשתנות בטווח הזה.