ייפוי כוח של עורך דין מול נוטריון

. אם ברצונך לתת לסוכן את הזכות למכור קרקע או להעביר או לשעבד בדרך אחרת את הבעלות במקרקעין, יש לחתום על ייפוי הכוח בנוכחות נוטריון, שעליו לשים לב שחתמת עליו מרצון למטרות האמורות בו. . … רשומות הקרקע נבדקות בכל פעם שרכוש מחליף ידיים או משכנתאות; אם עורך הדין שלך מנסה למכור או למשכן את הנכס שלך, חייב להיות משהו בתיעוד כדי להוכיח שהוא זכאי לעשות זאת. כמעט בכל המדינות יש לחתום על ייפוי כוח לטווח ארוך מול נוטריון.
למידע נוסף אודות ייפוי כוח של עורך דין מול נוטריון כדאי לגשת לאתר rehovot-notary.com

במדינות אלו, עורכי דין דה פקטו (וסגניהם) אינם צריכים לחתום על מסמך עד שהם צריכים להשתמש בו. אם בעלי העניין אינם עומדים בכללים אלו, ייפוי הכוח ייחשב כפסול.

לדוגמה, אם אדם אחר פועל בשמך למכירת רכב, מחלקת הרכבים דורשת בדרך כלל הצגת ייפוי כוח לפני שהסוכן שלך יוכל לחתום על שטר הבעלות. פעמים רבות, הסוכן שלך חייב להציג מסמך אמיתי על מנת לזמן את הרשויות.

נוטריון חתימה על ייפוי כוח

אם אתם מתכננים לאשר סוכן, מומלץ לפנות לייעוץ משפטי אחד על אחד לפני חתימה על טופס מורכב. תהליך יצירת מסמך משפטי יכול להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כאשר הוא נוגע בנושאי חיים ומוות. זו הסיבה שאנשים רבים פונים לעורכי דין לעזרה במסמכים חשובים אלו. המידע הבא יעזור לך לקבוע אם אתה זקוק לעורך דין.

ייפוי כוח

הוא מסמך משפטי מחייב המעניק לאדם (הנקרא עורך דין דה פקטו) את הזכות לנהל את נכסיהם של אנשים אחרים, כך שניתן יהיה לקבוע את החוק אם האדם אינו כשיר או בלתי נגיש בדרך אחרת. החלטות, עסקאות מקרקעין והחלטות רפואיות. האדם המורשה לחתום על מסמכים עבור אחרים נקרא בדרך כלל עורך הדין או הסוכן בפועל, והאדם המיוצג הוא המנהל. אנשים המייצגים את המנהל, הסוכן המצוין בייפוי הכוח, נוטריון או אנשים אחרים המוסמכים על פי חוק לקבל את ההודעה וחתומים על ייפוי הכוח לפי הוראותיהם אינם יכולים להיות עדים.

הוואי דורשת מהנוטריון להיות משוכנע לחלוטין שלעורך הדין בפועל אכן יש את הזכות לחתום על השטר עבור מי שעושה את התיק

וכי ייפוי הכוח הוא במלוא תוקף ותוקף לפני אישור נוטריון . מדינות מסוימות, כמו פלורידה, עשויות לדרוש מנוטריון להשתמש בנוסח הספציפי של התעודה בעת אימות האותנטיות של חתימתו של אדם הפועל כעורך דין דה פקטו. בפלורידה, אם האדם החותם על ייפוי הכוח אינו מסוגל פיזית לכתוב את שמו, FS 709.2202 [2] מאפשר לנוטריון לחתום ו/או לאתחל את ייפוי הכוח בשמו של הנכה שחתם עליו.

אם נוטריון מתבקש לאמת חתימה למסמך המעניק ייפוי כוח

על הנוטריון להשיג את טביעת האצבע של החותם לצורך רישום ביומן. למרות שחלק מיפויי הכוח עלולים לפוג (וכולם פוקעים לאחר פטירתו של המנהל), אין לנוטריון, "אלא אם הותר אחרת בחוק", לבקש להציג את המקור של ייפוי הכוח. זכרו שאם נוטריון הוא עורך דין דה פקטו, אזי, ככלל, נאסר עליו לאמת מסמכים מטעם המנהל.

האם נוטריון צריך מסמכים מוכנים תלוי גם בחוק המדינה. חלק מהמדינות או המחוזות דורשות הצהרה על מסמכי רישום. יצירתם של מסמכים אלו נחשבת כעבודה משפטית ולכן היא בגדר סמכותם של עורכי דין.

הנוטריון משתמש בשטר הבעלות

כדי להוסיף שכבת הגנה למסמכים שלך. גם אם המדינה שלך לא דורשת את נוכחותם, אין להכחיש את האישורים שנוספו על ידי הנוטריון. לנוטריון הזכות להישבע את כל השבועות הנדרשות או המותרות לביצוע על ידי המדינה; לקבל ולאשר את כל העדות שבה נעשה שימוש בכל בית משפט במדינה; לקבל ולאשר את כל הצורות הכתובות או האלקטרוניות של מעשים, משכנתאות, הרשאות, הרשאות ומסמכים אחרים; וכן לקבל, להשלים ולרשום מחאות נוטריוניות. תפקידיו של הנוטריון כוללים במיוחד הכנת סוגים מסוימים של מסמכים (לרבות חוזים בינלאומיים, מסמכים, צוואות ויפויי כוח) ואישור על ביצועם הרגיל, השבעות, ראיות למסמכים ידועים והצהרות רשמיות, העתקים של מסמכים תומכים, טיוטת הודעות והתנגדויות, והכנות להפגנות ספינות. נוטריונים בלואיזיאנה הם נוטריונים למשפט אזרחי שיכולים לבצע/להכין אישורי משפט אזרחיים רבים הקשורים בדרך כלל לעורכי דין ואנשי מקצוע אחרים בעלי רישיון חוקי במדינות אחרות, אלא אם הם מייצגים אדם או ישות אחרת בבית משפט בתשלום (אם הם גם לא מורשים להופיע במדינות אחרות. בית משפט) בר).

הבנת ההבדל בין נוטריון לעורך דין עשויה לעזור לך לחסוך זמן וכסף שהושקעו בליטיגציה במידת הצורך

המאמר הבא נועד לעזור לך ללמוד יותר על תפקידיו של נוטריון מול עורך דין, כדי שתוכל ליצור קשר עם הנציגים הנכונים בכל הנוגע לטיפול במסמכים האישיים החשובים ביותר שלך ובעניינים משפטיים מקצועיים. אם אי פעם נקלעתם למצב שאתם צריכים להזמין עורך דין, אולי גם תהיתם האם די בשיחה עם נוטריון, או שצריך לדבר עם עורך דין במקום.

כדי לראות רשימה של ארגוני שירותים משפטיים שיכולים לעזור לך. דף זה מספק כמה טפסים משפטיים סטנדרטיים שיעזרו לך להתכונן למוות, נכות או נכות. למרות שייתכן שהבעת את רצונך בצוואתך, ייתכן שמסמכים אלה לא מכסים את כל המצבים. אילו סמכויות ניתנו; ואיזה רכוש מושפע מהכוח המסופק. בעצם, זה אומר שעליך לרשום את המסמך אם הענקת בעלות על הנכס. עורך הדין שלך תמיד יכול לרשום את המסמך מאוחר יותר אם אי פעם יצטרך להשתמש בו.

זאת בשל העובדה שתצטרכו להכניס עותק מהמסמך שלכם בארכיון הרשם המחוזי (ראו "רישום" להלן)

ועל מנת לרשום את מסמךכם יש לעבור אישור נוטריוני. אם לא אמורים לעבד קרקע, אין צורך מבחינה חוקית לחתום או לרשום ייפוי כוח בפני נוטריון, אך עדיין ייתכן שהאישור הנוטריוני סביר. מעטים האנשים שרוצים להיחשף כך לביקורת ציבורית ולכן חשוב לקחת יוזמה ליצירת מסמך מתאים על מנת להימנע מכך.

בית המשפט יכול לבטל את סמכות הסוכן שלך אם

הוא חושב שהסוכן שלך עושה משהו לא בסדר. אם ישנה שאלה לגבי גבולות הסמכויות של סוכנים, המנהל, הסוכן, האפוטרופוס של המנהל, בן משפחתו של המנהל או גורם ממשלתי רשאי לדרוש מבית המשפט להחליט אילו סמכויות יש לסוכן.