השכרת צלחות לאירוע

השכרת ציוד קייטרינג צלחות כוסות סכום וכו', חשוב מאוד שתדעו אילו מנות מתאימות לשימוש באירועים ומסיבות. השכרת ציוד לאירועים בעידנ'ס תורמת להצלחת האירוע שלכם על ידי מתן ציוד להשכרה ולמסיבות באיכות גבוהה ושירות אישי ואמין. המקור המהימן שלך להשכרות חתונות, אירועים, השכרת מסיבות, השכרת אוהלים ועוד.

הפילוסופיה של החברה הייתה לעזור לאיכות הסביבה על ידי הצעת כלי שולחן במחיר חסכוני, ובכך להפחית את השימוש בפלסטיק באירועי גיוס כספים וחתונות גדולים.

אבל אם אתה מארגן אירועים

השכרת שולחנות וכיסאות הם השותף הטוב ביותר שלך בכל הנוגע לנושאים הנדונים. השכרת כלי שולחן  מחברת האירועים שלנו  יכולה להפוך את קבלת הפנים שלך לזוהרת. כאשר אתם מחפשים ציוד למסיבות והשכרת קייטרינג, סמכו על עידנ'ס שיהפוך את היום שלכם לבלתי נשכח. אנחנו לא רק מציעים שולחנות, כיסאות, מצעים, כלי חרסינה, ציוד הסעדה ובישול וסכו"ם, אלא חשבנו על כל הפרטים הנוספים שיעזרו להפוך את האירוע שלכם למיוחד עוד יותר.

אנו עובדים עם מפיקי חתונות

ספקי קייטרינג, מתכנני אירועים, עסקים ואנשים פרטיים כדי לענות בטוב טעם על כל צרכי השכרת המסיבה הדרושים לכם לאירוע המוצלח שלכם. אנשי המקצוע שלנו ידאגו שיהיה לכם את כל הפריטים הדרושים להשכרה כדי שהאורחים שלכם יוכלו לסעוד בנוחות ובסגנון, לא משנה גודל האירוע שלכם. אנו נעזור לכם מתחילתו ועד סופו להפוך את האירוע שלכם לייחודי ובלתי נשכח. יש לנו מגוון רחב של ציוד להשכרת מסיבות לרבות אוהלים, שולחנות, כיסאות, מצעים, כלי חרסינה, כלי אוכל, סכו"ם, רחבת ריקודים, במות ועוד.

אנו מציעים השכרה מלאה לאירועים וכל השירותים הנוספים שתזדקקו להם 

אם תעקבו אחר המלצות יועצי השכרת האירועים שלנו, לא ייגמרו לכם הצלחות, הכוסות או הסכו"ם. יהיו הצרכים שלך אשר יהיו, לא משנה כמה גדולים או קטנים, עידנ'ס מציע שירותי השכרת ציוד והתקנה כדי להקל על דעתך ולהקל על האירוע שלך.

מתן השכרות איכותיות לחתונות ואירועים עם שירות לקוחות יוצא דופן

המשימה היחידה שלנו היא לעזור להפיג את הלחץ בתכנון האירועים והמסיבות שלך. בין אם יש לכם חתונה קרובה או אירוע שדורשים תאורה פנטסטית להשכרה, יש לנו את מה שאתם צריכים. מפגישות קטנות ועד חתונות ואירועי חברה גדולים, יש לנו הכל.

עם זאת

אם אתה רק צריך לשכור שולחן וכיסא פשוטים למסיבת הרווקים שלך, יש לנו משהו בשבילך. בכל יום ובכל זמן, אתה יכול לעיין במוצרים ובשירותים להשכרה שלנו באתר זה, אבל רק שיחת טלפון, אימייל, אינטראקציה וירטואלית או ביקור זה כל מה שצריך כדי לבצע הזמנה ולעבוד ישירות עם שלנו. נוכל לספק כל השכרה לכל אירוע. אנו נעבוד איתך כדי לארגן אירוע מוצלח בתקציב שלך ובזמן.

קיים מגוון של  מוצרים איכותיים להשכרה לאירועים זמינים בכל מקום בטווח התקציב. אפשרויות אלה כוללות הכל, החל ממתקני משקאות ועד צלחות, מגשים, קערות ומחממים עבור כל פריטי התפריט.

אנו מציעים הכל

החל מהשכרת כיסאות נוח ועד השכרת ברים ואפילו השכרת כיסאות נוח, שהם פשוט מדהימים. כמות הכלים והסכו"ם הנדרשת תלויה בסוג האירוע. מסיבת קוקטייל (או אירוע אחר רק למתאבנים) – הזמינו שלוש צלחות של מתאבן לאדם בתוספת כוסות.

ללא קשר לסוג האירוע שאתם מתכננים או סוג הציוד הדרוש לכם

תוכלו למצוא אותו באתר, צלחות ליחיד מגיעות במגוון גדלים, סגנונות וסוגים, וכמארגנת, זה גורם נוסף אם אתה יודע איזו מנה מתאימה לאירועים מזדמנים ומיוחדים. יש מידע נוסף שאתה צריך לדעת על אוכל, במיוחד כאשר אתה מתכנן ומארח אירועים. יש לנו כל מה שאתה צריך מתאורה ועד סכו"ם. עיין במבחר הגדול של ציוד להשכרה כדי למצוא את מה שאתה צריך.

יש לנו השכרת שולחנות בסגנון כפרי והשכרת שולחנות יפהפיים שיהפכו את קבלת הפנים שלכם למהממת

ניקח את הזמן כדי להסביר את האפשרויות שלך ולבדוק את אפשרויות ההשכרה שלך. לאירועי חוצות באזור סן דייגו, אנו שוכרים אוהלי מסגרת, סוככים, וילונות צד ווילונות. יש לנו מבחר רחב, מוינטג' ועד להשכרה מודרנית ועוד.

אם האירוע שלך עולה על 100 אנשים, הזמינו 10-20 אחוז יותר. כי אתה יכול להשתמש בהם כל יום או רק באירועים מיוחדים. מקז'ואל ועד טרנדי, אתה יכול לבחור את הפריטים המושלמים לאירוע שלך.

 

 
לעוד פרטים נוספים בנושא של השכרת צלחות לאירוע והשכרת כלים לאירועים מומלץ להעיף מבט ב- idans.co.il