השכרת ציוד למסיבות ולאירועים – החברה המקצועית ביותר

אני לא יכול להגיד לך כמה פעמים התקשרו אלי או יצרו איתי קשר עם שאלות, חששות או שינויים בחוזי השכירות. המשמעות היא שאני תמיד מחפש את האירוע שלך, מוודא ששכר הדירה שלך מכוסה ואז אני שוכח מזה.

אנו מתגאים ביכולתנו להציע השכרת ציוד לאירועים קטנים הטובה ביותר במחירים התואמים או עולים על אלו של המתחרים שלנו. למידע נוסף על מה שאנחנו עושים ועיין במבחר הרחב שלנו של השכרת אירועים.

אנו מספקים מגוון של השכרת ציוד למסיבות ולאירועים בפנים ובחוץ כגון סיום

גאלה, ימי נישואין, ימי הולדת, מסיבות תא מטען, מנגלים ואירועים מיוחדים אחרים. אנו מציעים השכרת ציוד למסיבות כגון כיסויי בר, מצעים, שולחנות, כיסאות, ריהוט לאירוע, צלחות, כלים, כלי זכוכית, ריצוף, ציוד במה וחומרי השכרה אחרים.

אם אתם מחפשים תאורת לד שמוסיפה נופך של כשרון לחלל הפנים של האוהל שלכם עם קישוטים אלגנטיים, נברשות או אורות פיות תעשייתיים, יש לנו השכרת מסיבות בחוץ.

השכרת אוהלי מסיבות מחזיקה קו שלם של ציוד השכרה חדש ופרמיום

שמרנו על אוהלים, כיסאות, שולחנות ומפות במצב טוב ביותר וסופקנו על ידי צוות שירות הסופרסטאר שלנו בכדי להבטיח כי ציוד ההשכרה שלכם יועבר במצב טוב ביום ובלילה ובזמן. מקומות הבמה למתרסות לאוהלים, סמכו עלינו שנביא את הציוד הדרוש לכם כדי להפוך את האירוע המושלם.

ייתכן שתצטרך להתמקד בפרטים כגון סכו"ם וכלי אוכל

או לחפש חפצים גדולים יותר כמו במות, אוהלים ומבנים. לא משנה מה הצרכים שלך, לא משנה כמה גדולים או קטנים, יהלום אירועים מציע ציוד השכרה ושירותי ריהוט כדי להרגיע את דעתך ולהקל על האירוע שלך. DBO Events מספקת שירותים מקצועיים לכל האירועים שלכם.

ב-DBO Events אנו מציעים ללקוחותינו את השכרת המסיבות והאירועים הדרושים בכדי להפוך כל אירוע להצלחה עוצרת נשימה. ב- DBO Events אירועים השכרות יש את כל מה שאתה צריך כדי להפוך את אירוע החלומות שלך למציאות.

השכרת אירועים DBO EVENTS מציעה השכרת אוהלים

אירועים, מסיבות וחתונות למאות לקוחות. DBO Events השכרת ציוד לאירועים היא ספקית של השכרת כסאות, שולחנות ורצפות ניידות בנפח גבוה. היא החברה המובילה להשכרת אירועים.

מתכנני המסיבות וצוות העיצוב שלנו הופכים לשינוי חניונים עם מלאי האירועים הנרחב שלנו ועיצובי אוהל חדשניים למיקומי מסיבות אלגנטיים וייחודיים

הניסיון שלנו בתעשייה, בשילוב עם מבחר עצום של השכרת ציוד, לוקח את כל ההזדמנויות לשלב הבא. ציוד השכרה כללי להשכרה מורכב מכל הגדלים של אוהלי מסגרות בגודל 10×10 "עד 40×200.".

עם למעלה מ -2,000 פריטים שונים במלאי שלנו, בהחלט יש לנו את כל מה שאתה צריך. רחבות הריקודים, האוהלים והצמרות שלנו הופכים את המסיבה, החתונה או האירוע המיוחד שלכם להצלחה.

השכרת גנרטורים לאירועים

השכרת גנרטורים אם אתם זקוקים לחשמל אמין לאירוע שלכם, תוכלו לסמוך על מגוון רחב של ממירים ניידים והשכרת גנרטורים. כל הגנרטורים שלנו מיועדים לשימוש חיצוני בטוח ומצוידים במשתיקי קול מאוד שקטים להפחתת רמות הרעש.

כל המכשירים שלנו מסופקים נקיים ומצבם תקין ומוכן לשימוש. אם אתה זקוק לעזרה בבחירת האירוע הנכון, נשמח לעזור לך.

בנוסף לשירות ההשכרה שלנו, אנו מציעים גם שירותי הובלה והרכבה עבור הרהיטים שאתה שוכר. נשמח לתאם איתך פגישה לקראת האירוע שלך בכדי לתת לך ייעוץ בשכירת שולחנות בר וכסאות המשתלבים היטב.

מגוון רחב של כסאות להשכרה לאירועים מעץ

כסאות מתקפלים מפלסטיק לבן, כסאות מתקפלים מעץ שחור וכיסאות עץ מתקפלים טבעיים. אפשרויות מתקדמות כגון Chiavari זמינות בצבעי שחור, זהב, כסף, פירות ועץ לבן טבעי. השכרת כסאות בר לאירועי חברה, ירידים, מקומות ואירועים מיוחדים.

כסא בר פונקציונלי ונוח, מציע לאורחיו מקום לשבת ולנוח בו. כסאות בר יושבים בנוחות ומשתלבים היטב עם שולחנות הקוקטייל בגובה הבר שלנו. כסא הבר מגיע בסגנון כיסא בר אספרסו כהה קלאסי ובגובה הבר.

השכרת שולחנות וכסאות

השכרת כסאות בצורה קלה למסיבות יש מבחר נהדר של סגנונות

צבעים ומלאי ענק. קבוצת התצוגה מציעה מגוון השכרת כסאות בר להוספת מקומות ישיבה לאירועים בכל הגדלים והסגנונות. ממשקאות המוגשים על צינורות קפה ועד שולחנות, יש כסא בר מושלם לכל אירוע.

אנו ב- DBO EVENTS יודעים שאם אתם מתכננים מסיבה

פסטיבל או אירוע חברה, אתם רוצים לייצג את האופי המקצועי שלכם. במקום זאת, הפונקציה של בר שכור צריכה לשמש מקום מפגש חברתי ותרומה לאווירת המסיבות הרצויה. לחברות השכרת סטיוארט יש עדיפות גבוהה לבריאות ובטיחותם של חברי הצוות שלנו, הלקוחות ומשפחותינו.