הפיכת אתר לאפליקציה בחנות האפליקציות

הקדמה: מדוע עלי להפוך אתר לאפליקציה?

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי להפוך את האתר שלך לאפליקציה. הראשון הוא שיהיה קל יותר למצוא את האפליקציה שלך בחנות האפליקציות. ברוב המקרים, אנשים מחפשים אפליקציות על סמך שם החברה או מילת מפתח שהם מחפשים. אם יש לך אפליקציה, יהיה קל יותר לאנשים למצוא אותך ולהוריד את המוצר שלך.

הסיבה השנייה היא שאם יש לך אתר לנייד, יש סיכוי טוב שחלק מהמבקרים שלך לא יוכלו לגשת אליו מכיוון שאולי אין להם חיבור נתונים או WiFi. אבל אם יש לך אפליקציה, היא תעבוד במצב לא מקוון ומשתמשים תמיד יכולים לגשת לתוכן שלך גם ללא חיבור נתונים או חיבור WiFi

הסיבה השלישית היא שאם מישהו הוריד את האתר שלך לנייד, ייתכן שהוא לא ישתמש בו

אתרים רבים הופכים כעת לאפליקציות עבור ה-App Store. הסיבה לכך היא שיש יתרונות רבים של אפליקציה ב-App Store ולא רק באתר. אתה יכול להגדיל את בסיס הלקוחות שלך, להגדיל את ההמרות ולהגדיל את המכירות שלך.
לפרטים נוספים בתחום של הפיכת אתר לאפליקציה בחנות האפליקציות מומלץ לבדוק כאן: webtoapp.co.il

ישנם בוני אתרים רבים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להפוך את האתר שלך לאפליקציה עבור App Store. המחירים והמאפיינים שלהם משתנים, אז אתה צריך להיות בטוח לעשות את המחקר שלך לפני שתחליט איזה מהם הכי מתאים לך.

השירות המוביל היום בתחום הוא השירות WebToApp.co.il מבית החברה הגלובלית, לא רק בזכות הטכנולוגיה המהירה שלו אלא גם בזכות המודל הנוח והכלכלי שמאפשר ממש לכל אחד שיש ברשותו אתר להיות בעלים של אפליקציה רשמית ו מאושרת בחנויות של גוגל ואפל.

הקדמה: מהי אפליקציה ואיזה סוג של אפליקציות יש?

אפליקציות הן תוכנות שניתן להוריד במכשיר נייד. זוהי אפליקציה שתוכל להשתמש בה בטלפון או בטאבלט כדי לבצע מגוון משימות, כמו לשחק משחקים, גלישה באינטרנט או שימוש במדיה חברתית.

ישנם שני סוגים של אפליקציות: מקוריות ואפליקציות אינטרנט. אפליקציות מקוריות בנויות במיוחד עבור מערכת ההפעלה עליהן יפעלו ואינן נגישות ישירות דרך דפדפן. אפליקציות אינטרנט פועלות בדומה לאתרים, אך יש להן חנות אפליקציות ייעודית שבה משתמשים יכולים להוריד אותן לטלפונים ולטאבלטים שלהם.

אפליקציות הן תוכנות הפועלות בסמארטפונים, טאבלטים ומכשירים אחרים. אפליקציות נקראות לפעמים "אפליקציות לנייד" מכיוון שניתן להשתמש בהן רק במכשירים ניידים.

אפליקציות יכולות להיות בחינם או בתשלום. חלק מהאפליקציות הן חינמיות אך יש בהן רכישות בתוך האפליקציה שתוכל לקנות כדי לקבל יותר תכונות או תוכן.

ישנם סוגים רבים ושונים של אפליקציות שתוכל להוריד, כגון: משחקים, אפליקציות מדיה חברתית, אפליקציות לעריכת תמונות, מתכוני בישול ועוד.

מה קורה כשאתה הופך אתר לאפליקציה ב-Apple Store?

יש הרבה יתרונות להפיכת אתר לאפליקציה. חלק מהיתרונות כוללים:

-שימושיות מוגברת

– מעורבות מוגברת

-עלייה בשיעורי המרה

-שיעורי יציאה מופחתים

– חווית משתמש משופרת

תהליך הפיכת אתר לאפליקציה אינו מסובך, אך יש כמה שלבים שצריך לבצע לפני השלמת ההמרה. מאמר זה יספק לך את כל המידע שאתה צריך לדעת על הפיכת אתר לאפליקציה ב-Apple Store.

אפל מספקת בונה אתרים שנועד לעזור לך ליצור אתר שנראה ומרגיש כמו אפליקציה. בונה האתרים יעזור לך גם בתהליך הפיכת האתר שלך לאפליקציה ב-Apple Store.

תהליך הפיכת האתר שלך לאפליקציה ב-Apple Store כולל 3 שלבים:

1) צור חשבון ושלח את האתר שלך לאפל לבדיקה.

2) לאחר האישור, ספק אישורי כניסה לאפליקציות מפתח החשבון שלך ב-apple store.

3) ודא שכל התוכן מותאם למכשירים ניידים ולאחר מכן שלח אותו ל-Apple Store.

מהם היתרונות והחסרונות של יצירת אפליקציה?

אפליקציות בדרך כלל יקרות יותר מאתר אינטרנט והן דורשות עלות מראש לפיתוח. עם זאת, ניתן לייצר רווח מאפליקציות באמצעות רכישות מתוך האפליקציה, מודעות ומינויים.

חנות האפליקציות מספקת פלטפורמה ליותר נראות וגילוי של האפליקציה.

בדרך כלל קל יותר לעדכן ולתחזק אפליקציות מאשר אתרים.

ניתן להשתמש באפליקציות במצב לא מקוון במכשירים ניידים בעוד שדפי אינטרנט אינם יכולים לשמש.

אפליקציות הן דרך מצוינת להרחיב את טווח ההגעה של העסק שלך. ניתן להשתמש בהם למגוון מטרות, מבידור ועד לפרודוקטיביות, והם נגישים בכל סמארטפון או טאבלט.

עם זאת, אפליקציות דורשות הרבה יותר עבודה מאשר פשוט להחזיק אתר אינטרנט. תצטרכו להשקיע זמן וכסף בפיתוח הפונקציונליות והעיצוב של האפליקציה, כמו גם לשווק אותה ולוודא שהיא תואמת למכשירים שונים.

אפליקציות דורשות ממך גם חשבון מפתח של Apple כדי לשלוח את האפליקציה שלך ל-App Store. התהליך לא קשה אבל לוקח קצת זמן וכסף מראש.

אם יש לך אתר נהדר ואתה רוצה להפוך אותו לאפליקציה לנייד אתם חייבים לבדוק את השירות החדש WebToApp.co.il! בעלות חודשית נוחה וקבועה וללא עלויות פיתוח כלל הם יעשו עבורכם ממש את כל העבודה! מפיתוח ועיצוב האפליקציה ועד אישורה בחנויות של גוגל ואפל ואפילו תקבלו את שירותי התחזוקה המדהימים של החברה.