הדברה ירוקה לטרמיטים ומזיקים

הדברה ירוקה היא הדברה ידידותית לסביבה המסייעת בהדברת מזיקים ומפחיתה שימוש מזיק בחומרי הדברה. הדברה ירוקה כוללת תברואה, ניהול, הדברה ביולוגית, חומרי הדברה כימיים רעילים פחות ושימוש מינימלי בכימיקלים, והימנעות מהרג מינים שאינם מטרה על ידי ריסוס על מקומות ממוקדים. מבוא הדברה ירוקה (GPM) מתייחס לכל שירות הדברה הניתן רק בהתאם לתקנים ולפרוטוקולים של גוף הסמכה מוכר של צד שלישי, כגון Green Shield או Eco-wise NPMA (האגודה הלאומית להדברה). .1 הסמכה. 1 הדברה אקולוגית, המכונה גם הדברה משולבת מתקדמת טכנולוגית2, היא גישה משולבת, רב-שלבית, הפועלת אחרת מההדברה המוכרת על בסיס כימיקלים, הנשענת כולה על יישום כימיקלים ולעיתים הם רעילים. לאנשים ולסביבה שלהם. מוצרים אלה משתמשים בגישת הדברה משולבת (IPM) המשתמשת רק בכמויות קטנות של כימיקלים כדי להדביר מזיקים ספציפיים, מונעת שימוש יתר ושימוש בכימיקלים מיותרים.

ישנם מוצרים מסוימים

כגון פירתרין, המכילים תמציות טבעיות של חומר צמחי שיכול להפחית מזיקים. במקום חומרי הדברה רעילים קונבנציונליים, אנו משתמשים במוצרים טבעיים להדברה יעילה. חלק מחומרי ההדברה הטבעיים או המיקרוביאליים, כגון פטריות אנטומפתוגניות, וירוסים או נמטודות, משמשים להדברת טפילים.12,13 הם פחות רעילים ויכולים לשלוט בבעיות לחלוטין. דוחים טבעיים וחומרי הדברה אורגניים אלו יפתרו בעיות מזיקים נפוצות רבות בגינה ובבית.

הדברה ביולוגית של מזיקים ביתיים נפוצים כגון עכברים

נמלים, יתושים, זבובים, פרפרים, צרעות וג'וקים ניתנת להסרה באמצעות דוחים טבעיים, חומרי הדברה אורגניים, מלכודות אורגניות ופיתיונות. מדבירי אדמה ירוקה מציעה הדברה אורגנית המשתמשת בחומרי ההדברה הטבעיים הטובים ביותר ובמוצרים בני קיימא. מדבירי כדור הארץ משתמשים בחומרי ההדברה האורגניים הטובים ביותר ובמוצרים בני קיימא בשירותי הדברת מזיקים של Green Earth באוסטין ובשירותי הדברה ביוסטון. השירותים שלנו יועילו יותר עבור חיות המחמד ובני המשפחה שלך, מכיוון שחברות אחרות נוטות להשתמש בכימיקלים מסוכנים כדי להתמודד עם בעיות של חרקים.
למידע מורחב אודות הדברה ירוקה לטרמיטים ומזיקים נא לבקר באתר hadbara-neto-yeroka.co.il

יעיל נגד סוגים רבים של חרקים

חומרים של מדבירי אדמה ירוקים מספקים שליטה מהירה על טפילים חיצוניים ופנימיים רבים כגון עכבישים, נמלים, פרעושים וג'וקים, בין היתר. אנו מספקים שירותי הדברה ירוקה כאלה להרחקת תיקנים, טרמיטים, דבורים, נמלים נגרות וחרקים אחרים מהבית ומהמדשאה שלכם. אם אתה זקוק לשירותי הדברה והדברה עבור הבית או השטח המסחרי שלך באוסטין והסביבה, Be Bug Free Services מציעה מגוון תוכניות הדברה ירוקה שמובטחות בטוחות וללא כימיקלים לחלוטין.

בין אם יש לך בעיה עם טרמיטים או מזיקים אחרים

חברת הדברה מקצועית יכולה לספק לך תוכנית בדיקה וטיפול יסודית, ולסייע במניעת הדבקות עתידיות. צור קשר עם ורסיטי טרמיטים והדברה לבדיקת טרמיטים ואנו ניצור תוכנית הדברת טרמיטים שלא רק תחסל את הטרמיטים שנמצאים כיום בביתך, אלא גם תמנע נגיעות עתידיות. אם אתה מבחין בהתחלה של נגיעות טרמיטים בערימת עצים במרתף שלך או בעץ הקרוב לביתך, למשל, אתה יכול להשתמש בכמה טיפולים טבעיים כדי לחסל אותה ולמנוע הדבקה נוספת.

בעוד ששיטות טבעיות אלו הן הטובות ביותר עבור נגיעות טרמיטים קטנות ומבודדות

כגון נגיעות חדשה על רהיט או ערימת עצי הסקה שאינך רוצה לפזר, סביר להניח שלא תצליח להשתמש בהם שיטות טיפול בטרמיטים בביתך. השיטה הנפוצה ביותר להדברת נגיעות טרמיטים היא עיבוד מחסום. שתי צורות טיפול נפוצות הן טיפולי מחסום קונבנציונליים ופיתיונות טרמיטים. אם נעשה בצורה לא נכונה, טיפול במחסום יכול להדביק את הבית ואת בארות מי השתייה שמסביב ולא להגן מפני טרמיטים.

קוטלי חרקים המשמשים למניעה או לטיפול בהתקפי טרמיטים נקראים קוטלי טרמיטים ויש להראות כי הם מספקים הגנה מבנית לפני רישוםם על ידי ה-EPA

אנו מבינים את החששות של בעלי בתים לגבי חומרי הדברה. אנו מבינים שלאנשים אכפת כמונו מהסביבה ולרווחת משפחותיהם, עם זאת, נוצרות אי הבנות מכיוון שאנשים רבים עדיין חושבים שהדברה פירושה פינוי נכסים או בתים למשך ימים עקב ריח ועשן. החדשות הטובות הן ששימוש רב בחומרי הדברה אינו הכרחי כדי לפתור את רוב בעיות המזיקים.

למעשה

חומרי ההדברה שאנו משתמשים בהם והדרך שבה הם מיושמים בטוחים יותר מרוב מטהרי הקירות ופתרונות ההדברה שאתה רואה למכירה בחנויות לחומרי בניין רבות. אנו בחברת Good News Pest Solutions המובילים בענף בשימוש בפתרונות "ירוקים" בסיכון נמוך, אשר תוך שימוש בכימיקלים הם ידידותיים לסביבה ובעלי השפעה סביבתית מוגבלת (מלבד חרקים בסיכון נמוך!). אם כימיקלים קשים היו פעם הדרך הרגילה להרוג מזיקים בקיץ, פתרונות טבעיים הוכחו כיעילים באותה מידה.

בנוסף להדברה

פתרון ההדברה הירוקה שלך עשוי לכלול גם חומרים דוחים מוכחים כגון בידוד TAP, אשר מסייע למנוע מספר סוגים של מזיקים בקיץ כגון טרמיטים, מכרסמים ונמלים בעתיד. השירות הסביבתי שלנו עובד מכיוון ששיטות היישום הממוקדות שלנו הורגות ושוללות ביעילות מזיקים מחוץ לבית ומונעות מהם להיכנס לביתך. לקוחות המעוניינים להדביר מזיקים ויתושים ירוקים בוחרים בתוכנית Green Choice-Hybrid שלנו, אנו משתמשים בתערובת של חומרי הדברה ירוקים וחומרים מסורתיים בחוץ ובפנים, אנו משתמשים רק בחומרים ירוקים לפי הצורך.

מנקודת מבט זו

על מנת לספק שירות הדברה "ירוק" באמת, רק מוצרים העשויים מחומרים טבעיים כגון בוראטים, אבקות ייבוש כגון אדמה דיאטומית וסיליקה, או קוטלי חרקים והדברה בוטניים יכול לשמש. מסווג ב-25b. השתמש ב-EPA (חומרים ללא EPA). חומרי בקרה ביולוגיים (נמטודות ופטריות) הראו הצלחה מסוימת, במיוחד במסגרות מעבדה. מסיבה זו, חשוב להזמין איש מקצוע הדברה בעל רישיון והכשרה לנקוט באמצעי זהירות מתאימים.