איפה כדאי לקנות רמקולים

אפשרויות הסראונד המלאות ביותר הקיימות לקולנוע הביתי זמינות במגוון רמקולים מרכזיים, רמקולים צדיים וסאב וופרים. הדרך השנייה להגדיר את מערכת הסראונד הינה רכישת מקלט קולנוע ביתי שאינו דורש רמקולים.

אם אתה מאזין פסיבי שאינו רואה אותך יושב בשקט במשך זמן רב ומעריך את הצליל

זוג מדף ספרים איכותי או רמקולים צמודים על הקיר עשויים להיות בדיוק הדבר. אם המערכת ממוקמת בחדר קטן יותר, למשל במשרד הביתי או בחדר השינה, אז אולי שילוב של רמקולי מדף יהיה מתאים יותר.

אחד הדברים הנחמדים ברמקולי סטריאו

הוא שיש אפשרויות מוצקות ברוב אזורי התקציב. בין אם אתם רוצים את הרמקול המושלם לבית או למשרד שלכם, או רק אם אתם רוצים להאזין למוסיקה בחדר הומה אדם, יש מותג שעושה רמקולים מעולים עם איכות צליל שאתם יכולים לסמוך עליהם. הרמקולים הטובים ביותר של Bluetooth 2021 הם מכשירים לאוהבי מוזיקה ובזכות ניידותם, עמידותם ואיכות השמע הנהדרת לא קשה לראות אותם הופכים לפתרון הצליל הראשון עבור חובבי מוזיקה המעוניינים לקחת את המנגינות שלהם לכל מקום.

בין אם אתה מחפש את זוג הרמקולים הראשון שלך, בונה מערכת מוזיקה, משדרג זוג רמקולים זולים או מוציא את הכסף על זוג פרימיום, אנחנו כאן כדי לעזור.

ערכנו רשימה מקיפה של הדוברים הטובים ביותר

הרמקולים הטובים ביותר עוזרים לך לקבל את איכות הצליל הטובה ביותר מערך המקור שלך. רמקולים אלחוטיים משתמשים בפחות מקום ברמקול, וכתוצאה מכך פירושו פחות עומס וצליל מיטבי, אך אין תחליף לזוג רמקולי סטריאו איכותיים.

רמקולים גדולים יותר עוזרים לשמור על במה הקול חיה

חלקה וסוחפת, שהיא חלק חשוב מצליל הקולנוע הביתי. רמקולי סטריאו עוצמתיים מבטיחים צליל מעולה מבלי לתפוס הרבה מקום בחדר. הם אידיאליים למינימליסטים חובבי מוזיקה שרוצים סאונד נהדר ללא צורך בהרבה ציוד.

למרות שהרמקולים היקרים יותר בקטגוריה זו נוטים להיות בעלי כף יד מבחינת צליל, זה לא אומר שהאפשרויות הזולות יותר נשמעות גרועות יותר.

רמקולי מסיבות ניידים מציעים בדיוק את השילוב הנכון של נפח וניידות

רמקולים אלחוטיים המחוברים לקיר, המופעלים כמו בני דודיהם המונעים באמצעות סוללה באמצעות מגבר מובנה רב עוצמה, מספקים את עוצמת הקול הגבוהה ביותר האפשרית. אם אתה צריך רמקול שאתה יכול לקחת לכל מקום, וודא שאתה מחפש רמקול עמיד למים.

מיקום הרמקול שלך בחדר שלך יכול לעשות הבדל גדול באופן שבו הם נשמעים

רמקולים רצפתיים מציעים צליל גדול וטבעי יותר ובס מוצק הודות לתאים האקוסטיים הגדולים שלהם. זכור שרמקולים קטנים יותר לרצפה עם מספר רמקולים יכולים לספק צליל מלא יותר וחווית מוזיקה מספקת יותר מבלי לתפוס יותר מדי מקום.

זהו זוג מצוין ברמת הכניסה

המציע את כל התכונות הרגילות של רמקול תקציב טיפוסי: תצורת רמקול דו כיווני עם מחבר כוונון בס, טוויטר כיפה בגודל 25 מ"מ ווופר באמצע 13 ס"מ. Polk Audio TSI-200S מעוצבים היטב ונשמעים נהדר, מה שהופך אותם לאחד מרמקולי המדף הטובים ביותר במחיר. רמקולי הבית הניידים של Bose אינם תואמים את מיומנות הקולית של Sonos Move או את הערך לכסף של UE Boom 3 או JBL Charge 4, אך אם אתם אוהבים את הצליל והאומנות של המותגים, אלו הרמקולים בשבילכם.

לאחר שמצאת זוג רמקולים שאתה אוהב

עליך לוודא שיש לו את עוצמת הטיפול המרבית, שהיא עוצמת הפלט המקסימלית הנמוכה ביותר של המגבר שלך. הרבה רמקולים רגישים ואיכותיים צריכים הרבה כוח כדי לתת את המיטב. אם יש לך מגבר חזק, חפש רמקולים בעלי רגישות גבוהה (מעל 90 dB) כדי להפיק את המרב מהמערכת שלך.

הם לא מנסים למדוד את גודל הרמקול שהם יכולים למכור לך

הם מנסים להבין איזו השפעה תהיה למאפיינים המרחבים שלך על צליל הרמקולים שלך. מותגי רמקולים שונים נשמעים שונים וצליל יכול לעבור מרמקול אחד למשנהו בתרחיש של צליל היקפי כך שחתימת הצליל תישאר בעינה עד הסוף. ככל שאתה מוסיף את הרמקולים מוכרים ומתאימים יותר, המערכת שלך תישמע טוב יותר.
למידע מורחב על מיוזיק סטור פרו עליך לגשת לאתר audiovideo.co.il

השמעת Bluetooth פשוטה של JBL Flip 5 Simple Soul

היא תכונה צנועה, אך אם אתה רוצה צליל חזק מהרמקול הנייד מבלי לוותר על שליטה קולית או פונקציונליות ללא ידיים, לא תתאכזב. Sonos היא אחת ממערכות הרמקולים האלחוטיים הפופולריים ביותר בבית, אך לא לכולם יש קישוריות Bluetooth. כפי שאתה יכול לדמיין, נשאבנו לשמוע צמד רמקולי סטריאו מתוחכמים ולא בולטים מאחיהם הגדול.