אילו מתנות כדאי לקנות לעובדים?

אם אתה תוהה מהן מתנות חג המולד לתת לעובדים שלך, לעמיתים או אפילו לבוס שלך, כדאי שתקרא מאמר זה. אם יש לך הצעות אחרות למנהלים ולמעסיקים כיצד להציג בפני עובדיהם מתנות לחג המולד, נשמח לשמוע ממך בהערות שלך למטה.

רעיונות נהדרים אחרים למתנות עובדים

מתנות מנהלים ומתנות צוות ניתן למצוא בפוסטים האחרים שלנו. עבור חלק מהמנהלים, מתנות לעובדים יכולות להוות מניע טוב ותמריץ לעבודה, אך רק אם המתנות מחולקות בצורה הוגנת ואחידה. עבור עובדים ומנהלים אחרים, הדבר יכול להתפרש כמתנה אישית, כסוג של שוחד או כטיפול מועדף.

אם אתה חושב על להעניק לעובדים שלך מתנת חג המולד ואתה יכול להרשות לעצמך לתת להם מתנה דומה

המתנה צריכה להיות אמיתית, הם צריכים להיות אסירי תודה וזה צריך להיות מתנה טובה עבור הנמען. נתינה אישית בלבד יכולה ליצור תחושה של חוסר התאמה בין מנהל לעובד, ללא קשר למין או אם החיבה היא הדדית. המעסיקים צריכים לא רק להתאמץ לרכוש מתנות לעובדיהם, אלא שבחירת מתנות מתאימות מסיבה זו יכולה להשפיע עליהם רבות.

אנו נוטים להאמין שהמתנות הטובות ביותר מהבוס ומהעובד הן 50 /50

וזה תואם את חיי העבודה של העובדים שלך ואת האינטרסים האישיים שלהם. סוואג ומתנות לעובדים הן דרך מצוינת להראות לחבר צוות שאתה אסיר תודה על העבודה הקשה שלו ובונה רוח צוות. מהי מתנה קטנה וזולה לחלוק עם כל הצוות לקחת עם העובד שלך למשרד היא מתנה אידיאלית לכל אירוע.

הרעיון עובד בצורה הטובה ביותר כאשר העובדים זוכים להערכה ברחבי החברה ולא במספר משרדים

לדוגמה, אם צוות רוצה לחגוג 20 שנה להישג או להישג מקצועי יוצא דופן, מתנה קבוצתית מראה הערכה ללא הופעת העדפה או חיפוש עובדים ספציפיים. בלי קשר לאיזו מתנת עובד אתם בוחרים, הקפידו להדגיש למה אתם נותנים את המתנה ולמה נתתם אותה.

לדוגמה

תוכנית מתנה בהתאמה מרצון היא דרך אחת שבה העסק שלך יכול להראות הערכה על ידי התאמת תרומות לעמותות על ידי עובדים. דבר טוב נוסף הוא לתת לעובדיכם כרטיסי מתנה כמתנות חג המולד כדי שיוכלו להחליט בעצמם כיצד הם רוצים להשתמש בהם. לדוגמה, אם אתה מקבל מתנות ייחודיות לכל עובד, אתה יכול לתת סל מתנה לאוהבי ערבי קולנוע וסרטים.

אם אתה מתכוון לתת לעובדים שלך ספל קפה מותאם אישית עם שמם עליו

הדפס מה שהם רוצים. זוהי מתנת עובדים פשוטה עם המגע האישי הנכון – ותזכורת מצוינת לזיכרונות שאתה משתף כצוות. כדי להגביר את השמחה, תוכלו גם להעניק לעובדים שלכם מסגרות תמונה דיגיטליות, שהן רעיון מתנה מצוין לחג המולד.

כדי לקחת את מתנת העובד לשלב הבא, אתה יכול לתת למספר עובדים את אותו הספר, וזה נותן לכולם משהו לתת ולהתחבר אליו. חלק מהמתנות הן אישיות יותר מתנות של אחד לאחד, בעוד שאחרות מתאימות יותר לחברות שנותנות מתנות לא רק לעובדים, אלא גם לקבוצות עובדים. לפני הנתינה, נסה למצוא זמן לדבר עם העובד ולחשוף את הסיבה למתנה ואת הדרך לה מגיע לה.

בהתאם לאירוע ולנמען

הסכום הממוצע שאתה יכול להוציא על מתנת עובד יכול לנוע בין 15 $ ל 75 $ לאדם לכל אירוע. מתנה לעובדים חרוצים השומרים על פעילות העסק שלך היא מתנה ארגונית של 32 $. רוב האנשים לא קונים לעצמם קופסת שוקולדים, לכן הפכו אותה למתנה מיוחדת לעובד הנמצא בדרכים.

אתה יכול גם להוסיף בקבוק יין נחמד לסל המתנה לחג המולד שאתה נותן לצוות שלך. כרטיסי מתנה הם מתנה גמישה שכל מעסיק יכול להעניק לעובדיו. בוסים ומנהלים יכולים להציג דיווחים ישירים והעובדים יכולים להחליף מתנות זה עם זה.

העובדים אינם רשאים לקבל מתנות אם הם מרוויחים פחות

אם הנמען אינו כפוף, או אם המתנות מבוססות על מערכת יחסים אישית. החלפת מתנות עם העובדים שלך יכולה להיות מסובכת, במיוחד אם אינך רואה אותן באופן אישי מדי חודש. אבל בחג המולד, כשאתה רוצה לארגן חוג אפייה עם הצוות שלך, מתנת חג המולד המושלמת היא ללא ספק משהו שתיהנה ממנו.

זוהי מתנה מושלמת לעובדים שאוהבים לבשל עם מרכיבים טריים אך אינם ששים לדאוג לצמחים מכיוון שהם חוששים מכמה עבודה שיידרש

כדי לשמר אותם. מעיל זה הוא מתנה נהדרת לעובדים הנמצאים תמיד בהישג יד במשרד כדי לקיים פגישות או לעבוד על השולחן. עט זה ב- Team Build הוא אחת מ -10 מתנות העובדים הטובות ביותר.

העובדים אוהבים כרטיסי מתנה בדואר אלקטרוני שניתן להשתמש בהם לרכישת קינדל אמזון

פופולרי מסיבות רבות, כוס היטי הוא מתנה שעובדי המשרד אוהבים. כולם אוהבים לשיר במקלחת מדי פעם, כך שרמקולים אטומים למים הם מתנה מהנה לעובדים להסתובב במקלחת ולהפוך את ההכנה שלהם ליום למהנה עוד יותר.