איך עושים קידום אורגני בגוגל

החמצת ההזדמנות הזו ודירוג בעמוד השני של גוגל אומר מעט, שכן 75% מהאנשים אפילו לא יעברו לעמוד הבא של תוצאות החיפוש. על פי מחקר שנערך ביוני 2013 על ידי Chitika, 9 מתוך 10 משתמשים אינם חורגים מהדף הראשון של תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, אשר מצוטט לעתים קרובות על ידי תעשיית האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי להצדיק אופטימיזציה למנועי חיפוש. גוגל טוענת שהמשתמשים שלה לוחצים על תוצאות חיפוש (רגילות) לעתים קרובות יותר מאשר על מודעות, מה שמפריך למעשה את החיפוש הנ"ל.

גם אם הם ילחצו על תוצאה רגילה, הם יספקו לגוגל המלצות לשיווק מחדש. על ידי כך, גוגל יוצרת מצב של win-win הן לעצמה והן למפרסם. בשלב זה, אולי אתה חושב, "אבל אנחנו מדברים על גוגל אורגנית.

כשזה מגיע לאסטרטגיית מסע הפרסום שלך

זה תמיד רעיון טוב ליצור תוכן סביב מילות המפתח שלך ב-PPC. אם תמקד את מילות המפתח הנכונות לכל עמוד באתר שלך על סמך מה שאתה מנסה למכור, המסר שאתה מנסה להעביר והמקום שבו אתה מצפה לפגוש לקוח במסע הרכישה שלו, תראה שיפור גדול. הדירוג שלך בחיפוש אורגני. קבע את יעד חיפוש מילות המפתח שלך על ידי ביצוע חיפוש בגוגל וקביעה לאיזה סוג תוכן יש את הדירוג הטוב ביותר.

דירוג הדף הראשון הוא רק חצי מהקרב בהשוואה לתנועת חיפוש רגילה; אתה גם צריך לשכנע משתמשים ללחוץ על התוצאה שלך ולא על מתחרה. ראשית, תפנה משתמשים מאתרים מתחרים לאתרים שלך, ותגדיל את התנועה האורגנית.

אתה תביא תנועה אורגנית לאתר שלך מכיוון שבתוך שעות לאחר פרסום מאמר חדש עם מספר דפי אינטרנט מתחרים

אתרים אלה ישלטו בתוצאות מנוע החיפוש המובילות ויתחילו להביא אליך תנועה. אמנם יישום קמפיין קידום אתרים אורגני אינו מבטיח שהעסק שלך יהפוך לשם דבר, אבל הוא יכול ותבטיח שהאתר שלך ידורג גבוה בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP), מה שיכול להביא יותר תנועה לאתר שלך ולהגדיל את המכירות. בוא נצלול לתוך אסטרטגיית קידום אתרים אורגני בחמישה שלבים שבטוח תועיל לאתר שלך בגוגל. בואו נסתכל על 7 גישות אסטרטגיות בהן תוכלו להשתמש אם אתם רוצים לייצר תנועה אורגנית מקהל היעד שלכם, גם אם הבלוג שלכם חדש ואין לכם תקווה שגוגל ישלח לכם תנועה מ-10 תוצאות החיפוש המובילות.

כלי ניתוח בסיסיים כגון Google Analytics יכולים לעזור לך להבין אם עבודת ה-SEO שלך השתלמה, כך שתוכל להתאים אותה כדי לקבל יותר קליקים והמרות. היכולת לראות מאיפה הם ואלו מילות מפתח הם מחפשים מאפשרת לך לכוונן את התוכן שלך.

בסופו של דבר

כדי להגדיל את התנועה האורגנית של האתר שלך, אתה צריך לתת ללקוחות שלך את מה שהם רוצים: עצות, מידע ורעיונות איכותיים. גוגל מדרגת את התוכן הזה בתוצאות החיפוש שלה, אז כמו שאמרנו, חשוב שהוא יהיה אינפורמטיבי ומועיל לקוראים על מנת לקבל את הדירוג האורגני הטוב ביותר. ככל שתהיה לך יותר תוכן איכותי, כולל מאמרים ופוסטים בבלוג, באתר או בבלוג שלך, כך תיצור יותר הזדמנויות לתנועה אורגנית שתגיע אליך. הייפ אורגני או מפה לאוזן זה מה שעוזר לבנות את המוניטין של האתר שלך הן בקרב המשתמשים והן בגוגל, ולעתים רחוקות הוא חסר תוכן איכותי.

כלי מחקר מילות מפתח מקלים על בחירת מילות מפתח לעיצוב התוכן שלך

על ידי הוספת מילת מפתח ספציפית לדף לתג ALT בדף האינטרנט שלך, תוכל לעזור לשפר את הדירוג של דפי האינטרנט שלך בחיפוש אורגני. ודא שהכותרת והתיאור אינם חורגים מהערך המקסימלי שמוצג על ידי גוגל (65 תווים עבור הכותרת ו-155 עבור התיאור). כלי זה יכול להראות לך אם מילות המפתח עם הביצועים הטובים ביותר של המתחרים שלך נמצאות ב-10 התוצאות המובילות של Google.

Google Ads לא תציג באופן אקראי דפים באתר שלך רק בגלל שאתה מציע הצעות למילות מפתח

לכן, גוגל אדס יכולה לעזור לך לקבל את המודעות שאתה צריך עבור מילות מפתח חשובות, ועוד לפני שאתה מקבל את המוניטין ואת דירוג ה-SEO של האתר שלך, אתה צריך לבדוק את התוצאות של המאמצים הטבעיים שלך. מותגים שעוקבים במדויק אחר הדירוג והתנועה האורגנית שלהם יכולים להשתמש אסטרטגית בפרסום כדי להגביר את הנראות של מילות מפתח חשובות על ידי משיכת תנועה בתשלום לעמוד 1 שבו אין מיקום טבעי.

ניתן להשתמש ב-Google Ads גם לבדיקת תגובות צרכנים למילות מפתח ספציפיות

Google Ads מספקת מתכנן מילות מפתח34 נוח שיעזור לך לגלות וריאציות חדשות של מילות מפתח ולראות את מספר החיפושים המשוער עבור כל מילת מפתח. בנוסף, Google Search Console יספק לך את שאילתות החיפוש הפופולריות ביותר שסרקו את האתר שלך, כמו גם את שאילתות החיפוש שהביאו את מירב המשתמשים לאתר שלך בדוח הביצועים35. תוכל ללמוד עוד על האופן שבו Google Natural Search עובד וכיצד התוכן שלך עובד עם Search Console כאן, ותוכל ללמוד עוד ולקבל עזרה כאן.

חשוב שתהיה נוכחות בגוגל אם אתה רוצה שהארגון שלך יצליח ועל ידי הגדלת הדירוג שלך בתוצאות החיפוש

תשפר את הנראות המקוונת שלך ואת סמכות הדומיין שלך. במילים אחרות, על ידי יצירת תוכן לאתר שלך, אופטימיזציה של מילות מפתח לדירוג, פרסום ה-NAP שלך (שם, כתובת ומספר טלפון) ועוד, יש סיכוי גבוה יותר שגוגל תמצא את האתר שלך רלוונטי ותדחוף את הקישור שלך גבוה יותר בחיפושי מילות מפתח. דף התוצאות. מודעות בתשלום או PPC יכולות לעזור לשפר את דירוג החיפוש שלך, אך אינך יכול לסמוך על שיטה זו להמשך הצלחה עסקית. הנה עשרה מהטיפים המובילים שלנו לשיפור התנועה האורגנית ודירוג הדף שלך. הופעה בתוצאות חיפוש רגילות כמו גוגל אינה כרוכה בעלות כלשהי, וביצוע שינויים קטנים באתר שלך מתוך מחשבה על קידום אתרים יכול להשפיע רבות על דירוג החיפוש שלך לאורך זמן.
למידע מורחב בנושא של איך עושים קידום אורגני בגוגל באפשרותך לגלוש לאתר tzd-seo.org.il

השיטה האורגנית של דפי משאבים

היא רק דרך ללמוד את הדפים ב-10 המובילים של גוגל ולהציע להם עדכונים. אם המטרה העיקרית של גוגל היא לספק למשתמשים את התוצאות הטובות ביותר האפשריות, הרי שהמטרה של אופטימיזציה טבעית למנועי חיפוש היא ליצור אתר ותוכן הראויים לדירוג של גוגל. קידום אתרים אורגני היא אסטרטגיית שיווק מקוונת המורכבת מתת-אסטרטגיות קטנות יותר, כגון מחקר מילות מפתח ובניית קישורים, שיכולות לעזור לאתר שלך לדרג גבוה בדפי תוצאות של מנועי חיפוש אורגניים ולא אורגניים. לכן, כדאי להקדיש זמן כדי להניח את הבסיס לאסטרטגיית הבלוג שלך SEO, כך שתוכן הבלוג שלך יוכל לצבור פופולריות טבעית בהקדם האפשרי.

עם הזמן

גוגל ומנועי חיפוש אחרים יזהו את האתר או הבלוג שלך כיעד לנושא המסוים הזה, מה שבתורו ישפר את דירוג התוכן שלך בדירוג החיפוש ויעזור ללקוחות האידיאליים שלך למצוא אותך. מכיוון שגוגל קבעה את הנושא של האתרים המתחרים שלך, סביר להניח שמאמרי האורחים שלך ייכנסו לטופ 10 של 10 הגדולים של גוגל תוך זמן קצר, מה שאומר גם יותר תנועה אורגנית. שים את עצמך בעמוד הראשון של מילת מפתח במנוע חיפוש, ותראה עלייה בתנועה האורגנית; אם תזין את 3 הקטעים המובילים או הקטעים המומלצים של מילת המפתח, ייתכן שתראה עלייה אקספוננציאלית בתנועה.