איך עובד נכס דיגיטלי ?

נדל"ן דיגיטלי כולל שמות דומיינים, אתרים, בלוגים, מוצרים דיגיטליים, חשבונות מדיה חברתית, רשימות דוא"ל ועוד. בין אם מדובר ביצירת אתר אינטרנט, רכישת שם דומיין או יצירת מוצר דיגיטלי – נדל"ן דיגיטלי מספק את ההזדמנות להרוויח כסף. עם ההכנסה שאתה מרוויח, אתה יכול לעבור לעבודה במשרה מלאה על ידי הקמה או רכישה של אתר או שם תחום.

במילים פשוטות

נדל"ן דיגיטלי הוא נכס וירטואלי ומגיע בצורות שונות. נכס דיגיטלי הוא פורמט טקסט או מדיה ממקור בינארי הכולל את זכות השימוש, בעוד שקובץ דיגיטלי שאינו מכיל זכות זו אינו נחשב לנכס דיגיטלי. נכסים דיגיטליים, המכונים גם נדל"ן דיגיטלי, הם אתרים מקוונים המייצגים את המותג או העסק שלך.

נכס דיגיטלי

הוא כל המידע האלקטרוני שכל אחד יכול ליצור ולהחזיק בו. קובץ נתונים הוא כל מידע המאוחסן במחשב, כגון מייל, מעבד תמלילים, גיליון אלקטרוני, תמונה, קובץ שמע או סרט. נכס או נכס דיגיטלי הוא כל מידע שאתה יוצר או שיש לך בצורה דיגיטלית במכשיר אחסון אלקטרוני, כולל המידע הדרוש לגישה אליו.

גלגל ההצלה שלך בעולם הדיגיטלי

הוא שם המשתמש שלך, כתובת הדוא"ל שלך, פרטי החשבון והסיסמאות שלך לאתרים ושירותים רבים. שמור אותם ייחודיים לכל דף, שמור אותם על נייר קשיח או במנהל סיסמאות כדי שלא יגיעו למקומות שעלולים לסכן אותך.

נדל"ן דיגיטלי מציע יותר נזילות מהשקעות מסורתיות רבות

מכיוון שאתה יכול לקנות ולמכור נכסים מקוונים די בקלות. אתה יכול להשקיע בנכס דיגיטלי אם אתה קונה נכס, נותן לו לצמוח בערך ואז מוכר אותו. נכסים דיגיטליים שאתה קונה הם במחירים נוחים יותר מאשר נכסים וירטואליים שאתה מצפה שיהיו בעלי ערך רב יותר.

השקעה בתחום ובניית אתר בעל ערך דורשת עבודה קשה

אך אם מחסום הכניסה נמוך, משקיעים דיגיטליים צריכים לראות בכך אופציה טובה. ככל שיש יותר תנועה לאתר, כך קל יותר להרוויח כסף, והגדול בפוטנציאל שלו להעשיר משקיעים דיגיטליים. Digital Mars House מוכרת נדל"ן דיגיטלי תמורת 500 אלף דולר למשל, אתרי טוויטר מוכרים נדל"ן וירטואלי וניתן לקנות ולמכור נדל"ן דיגיטלי במשחקי תפקידים וירטואליים כמו Superworld.
למידע נוסף אודות איך עובד נכס דיגיטלי ? עליך לגלוש לאתר kratza.co.il

כדוגמנית נלהבת של קריפטו ובלוקצ'יין, התשובה שלי היא כן מהדהד: טכנולוגיית בלוקצ'יין, תקני ERC721 ו- NFT, אסימונים ייחודיים, אתריום וסטנדרטים נלווים מאפשרים מסחר חלק ומאובטח בנכסים דיגיטליים בכל מקום בעולם.

רק לפני 6,000 שנה

נדל"ן הפך לסוג הנכסים הגדול בעולם, ומאז ההתקדמות הטכנולוגית שיפרה את חיינו בהרבה מובנים. היה גל של טכנולוגיה הקשורה לנדל"ן שנועדה לייעל את תהליך רכישת הבית ולהימנע מדברים כמו כותרות, ביטוח ומסמכים משפטיים. אשתף אתכם בשלוש דוגמאות מוצלחות של נדל"ן דיגיטלי שבבעלותי כנכסים הדיגיטליים האישיים שלי, כמו גם כמה יזמים מקוונים מדהימים שמסעירים דברים בשוק שלהם ולוקחים פרוסת עוגת הכנסה.

צורות בעלות מסורתיות אחרות כוללות נדל"ן

מניות, אגרות חוב, חשבונות בנק, ביטוח חיים, רכבים ורכוש אישי. בעידן הדיגיטלי, דומיין האתר והאפליקציות שלך הם בין הנכסים היקרים ביותר שלך. שמות דומיינים וכתובות אתרים של אתרים הם נכסים דיגיטליים, וכמו רוב הנכסים, הם שווים כסף.

נדל"ן דיגיטלי

אתרים, שמות דומיינים, חשבונות מדיה חברתית ונכסים מקוונים כולם בעלי ערך מכירה חוזרת. שלא כמו נכסים פיזיים או סחורות מוחשיות אחרות, רכוש דיגיטלי נראה לעיתים רחוקות ולכן יש להתייחס אליו. נדל"ן דיגיטלי כה חשוב מכיוון שהוא מאפשר לחברות ליצור נכסים יקרי ערך בדרכים חדשות ומרגשות.

אלה אינם דברים מוחשיים, ובמקרה של דומיין מתארח אינך יכול לראות אותם. הם אמיתיים, אבל אתה צריך לשלם תשלום חודשי או שנתי כדי להשיג אותם.

בניגוד לנדל"ן מסורתי, ניתן לרכוש ולמכור נכסים דיגיטליים בשוק. השקעות ברכוש פיזי דורשות השקעה של 10,000 דולר. עם נכס כמו נכס אמיתי, אתה יכול להרוויח מאות ואף אלפי דולרים בהכנסה נטו.

המונח "משמורת"

כפי שהוא חל על נדל"ן בארצות הברית, דומה יותר לפונקציה מופשטת המקיפה טיפול משפטי, חשבונאי, תפעולי, פיזי ואחסון הנדרש עבור רכוש אישי וסחורות. בהתאם לסוג הנכס – קרקע, דירות או נכס מסחרי – חייבת להיות חברת ניהול שתחזיק, תשלם ותחזיר את דמי השכירות.

לדוגמה

איננו מכירים בו כמונח תקף שאינו מספק הגנה כאשר יש בבעלותך פריט שניתן לגנוב, כגון אתר אינטרנט או דומיין בשווי מיליוני דולרים, ללא השלכות על מי שמרוויח מכך. . כמו כן, קשה להחזיר את הבעלות הדיגיטלית על ארגון (למשל, מוסד אקדמי או חברת ניהול) אם היחסים בין הארגון לבעלות מסתיימים רע. הגדרה רופפת של נכס או נכס דיגיטלי היא מידע שנוצר על ידי אדם בצורה דיגיטלית וזמין במכשיר אחסון אלקטרוני, והמידע הנדרש לגישה אליו מהווה אותו.