איך מדפיסים על זכוכית

כדי להשתמש בשיטת המדבקה להעברת תמונות לזכוכית, הדפס תחילה את התמונה שלך על נייר מדפסת. זה יידרש קצת ניסוי וטעייה לפני שתתמקד בזה.

דבר נוסף שאסור לשכוח כשאתה מעביר תמונות לזכוכית

הוא שעליך להשתמש במדפסת לייזר ולא במדפסת הזרקת דיו. שימוש במדפסת שגויה עלול להוביל לכאוס גרפי בעת העברת תמונות. אם אינכם רוצים להשקיע במדפסת לייזר-ז'יט חדשה תוכלו להשתמש במדפסת מקצועית ליצירת תמונות בכמה דולרים.

הדפסת מסך על זכוכית קיבולת מקסימאלית של ארבעה צבעים, מה שמגביל את היצירתיות, הגמישות ואפשרויות העיצוב. הוא עמיד ובעל איכות הדפסה גבוהה, אך הזמן והעלות הכרוכים בהגדרת הצבעים הם חסרון, והכמות הנדרשת אינה גדולה במיוחד.

ישנן שתי שיטות של ריפוי UV הדפסת זכוכית דיגיטלית

הדפסת זכוכית UV דיגיטלית והדפסת זכוכית קרמית דיגיטלית. שני התהליכים מדפיסים תמונות דיגיטליות על זכוכית עם יתרון נוסף של לוח צבעים ללא הגבלה ועלויות קבועות נמוכות יותר. האפשרות השלישית, הדפסת UV דיגיטלית, מציעה את היתרון של הדפסה דיגיטלית, אך אינה משיגה את העמידות הגבוהה של הדפסת מסך או הדפסה קרמית דיגיטלית.

שיטה זו אידיאלית להדפסת משטחי 3D

צורות וחפצים על משטחים לא סדירים. הדפסת כרית מייצרת תמונות ברורות ברזולוציה גבוהה שניתן לחזור עליהן עבור ריצות גדולות יותר. הדפסת מסך היא שיטה נוספת, טכניקה מסורתית בה משתמשים כבר עשרות שנים.

זוהי שיטת ההדפסה הדיגיטלית הנבחרת להדפסת מוצרים שימושיים כגון צנצנות סיכה

צנצנות שימורים עגולות, צנצנות יין, פמוטים ועוד. שיטה זו מאפשרת לך ליצור טקסטים, לוגואים, תמונות ותמונות משלך ולהדפיס אותם על משטח זכוכית. מתחתיות, כוסות שתייה, בקבוקים ושלטים מזכוכית, תוכלו ליצור כלי זכוכית מודפסים למראה מקצועי לשימוש אישי או מכירה חוזרת.

מדפסות זכוכית מיועדות להדפסת מיכלי מזון מזכוכית

בקבוקי ניחוח, בקבוקי בירה ויין וכלי זכוכית אחרים. ניתן גם להדפיס חפצים שטוחים כגון תחתיות וצלחות זכוכית וחפצים גליליים כגון בקבוקי זכוכית לשתייה. לפני שתתחיל להדפיס, עליך להכין את הכוס עם פריימר או ציפוי מקדים כך שהלחץ יידבק למשטח.

מערבבים דיו דפוס מסך מהיר עם אמייל אקרילי או צבע זכוכית בחנות

הסיבה לכך היא ששילוב הדיו / צבע אינו נמצא באופן קבוע על משטח הזכוכית ודורש לכה שקופה לאיטומו. הוספת כדור מהיר לדיו מונעת בעיות דימום בעת שימוש באמיילים אקריליים, במיוחד כאשר הם אקריליים.

תלוי באיזו מדפסת זכוכית יש לך

חשוב לפקוח על הרכב הצבעים של התצלום. יש לצייר כמה צבעי זכוכית ומשמשים רק אמנים בגלל הפיגמנטציה הגבוהה שלהם. צבעי אקריליק ולכה אחרים בחנות יכולים להשאיר שלפוחיות ולדמם בעת שבלונה או מודפסים.

לדוגמא

מדפסת השטוח ורסוב Lef והדגמים Roland Lef3 200 ו- Lef 300 מיועדים להדפסת גרפיקה בצבע מלא. זה הופך את ההדפסה הדיגיטלית על זכוכית לבחירה מצוינת עבור טיפוס טיפוס והשקת מוצרים מהירה יותר. מדפסת הזרקת דיו כף יד של עמי ריינר היא כלי אידיאלי להדפסה על משטח זכוכית.

בעבר, הדפסת זכוכית דיגיטלית שימשה לעבודות בינוניות וקטנות (המונה מאחת לעשר), אך התפתחויות חדשות בטכנולוגיית הדפוס שינו זאת והפכו את הדפסת הזכוכית הדיגיטלית מקרמיקה לאופציה משכנעת לעבודות גדולות יותר.

דפוס זכוכית משתמש באחת משלוש טכניקות: דפוס מסך, דפוס דיגיטלי או דפוס כפור. על מנת להבטיח הצלחת יישום הדפסת זכוכית, נלקחים בחשבון גורמים רבים כגון סוג הזכוכית, הגוון הטמון, סוג הדיו וצבע הדיו, התהליך המרפא ותנאי הסביבה.

כל שלוש הטכניקות

דפוס מסך, הדפסה דיגיטלית והדפסת פריט – תומכות בצורות שונות, בגדלים, בעוביים ובסוגי זכוכית, מאפשרות שימוש במספר צבעים ובעלות יתרונות וחסרונות ייחודיים המבדילים אותם זה מזה. הדפסת מסך מתאימה למגוון רחב של יישומים והיא טכניקת הדפסת הזכוכית המשתלמת ביותר והנפוצה ביותר.
בכדי לראות עוד פרטים מורחבים על איך מדפיסים על זכוכית ותמונות זכוכית באפשרותך לבדוק כאן: decormore.co.il

אם אתה צלם או אמן

ייתכן שהרעיון של הדפסת צילומים על זכוכית כבר עלה בך. חשיפה של תמונות על זכוכית היא אותה הדרך כמו חשיפת צילום על נייר. בשלב זה, התנסו בכמה חלקי זכוכית כדי להשיג את האפקט הרצוי. ברגע שהמסוע מיובש באוויר (הוא דביק), אתה יכול ללחוץ על התמונה שלך לתוך הזכוכית הנכונה. אם התמונה נראית בקלות דרך כוס לבנה, הוסף קצת חול למצביע לבן או נר. ברגע שהמרחב הלבן סביב התמונה נראה ברור, העבר ובחר את התמונה שלך.

דיו QDX שלנו לייבוש מהיר מאפשר הדפסה מהירה, נקייה ומדויקת על משטחים שאינם נקבוביים. זה אידיאלי לסימון זכוכית, כולל בקבוקי זכוכית מעוקלים, כוסות ומיכלים אחרים.

הדפסה דיגיטלית על זכוכית אינה מצריכה טיפול מקדים או תחול לקבלת תוצאות ההדבקה הטובות ביותר

ואילו הדפסת כרית ומסך דורשת תחול. התוצאות המוגמרות אינן עמידות כמו שיטות קונבנציונליות, אך ניתן לשפר את עמידות הידבקות ושחיקה באמצעות פריימר וטיפול מקדים. אם אתם מחפשים הדפסת רפידות או מסך, הדפיסו על מצעי זכוכית המיועדים להדבקה אופטימלית להדפסה איכותית כוללת.
למידע נוסף אודות איך מדפיסים על זכוכית ודקור אנד מור מומלץ להעיף מבט ב- decormore.co.il

יש אנשים שמורחים שכבה דקה של חומר איטום על התמונות שלהם

כדי להבטיח שהם יחזיקו מעמד זמן רב יותר. אם אתה משתמש במשקפיים שלך על חפצים כמו משקפיים, עדיף להוסיף שכבת מגן כדי שהתמונות שלך יחזיקו מעמד זמן רב יותר. הנה כמה שאלות נפוצות שיש לאנשים כיצד להעביר תמונות לזכוכית ומה לעשות איתן. הדרך הקלה ביותר להעביר תמונה לזכוכית היא טכניקת mod podge, אותה נסביר בהמשך.

כדי לדמיין את התהליך, דמיין קעקוע זמני שנדבק לסרט דביק. סרט דק של סוכר תירס לוכד את הדיו ומחזיק אותו יחד. כאשר מים גולשים מעל המדבקות והם גולשים למעין העברה, הם קושרים את הגרפיקה למצע כמו זכוכית או קרמיקה, ומפעילים שכבת דקסטרוז (סוכר תירס) דרך המים.